neděle 29. května 2016

Pěnový exotický sprchový gel


AHOJ, AHOJ,

 Vítejte moji milí u dnešního článku, kterým bude recenze, opět na produkt Balea. A nyní se jedná o novinku z exotické řady, PĚNOVÝ SPRCHOVÝ GEL.


Jsme moc ráda, že tento produkt není limitovanou edicí. S tímto pěnovým sprchovým gelem jsem velice spokojená.

Jedná se tedy o pěnový sprchový gel Hawaiian dream v objemu 200ml.

Voní převážně po kokosu a květech tiaré, což je exotická kytička.


Produkt se krásně napění, aniž byste s ním museli třepat, má na to dobrý aplikátorek.


Jak vidíte, tak pěnu udělá skutečně jako na holení. Krásně se s ní umyjete, provoní vaši pokožku, a co je také super, nevysušuje.


Cena tohoto produktu je někde okolo 40Kč, což mi přijde také naprosto super.


Inu, co k tomu dodat, další SUPER PRODUKT TÉTO ZNAČKY, KTERÝ VÁM VELICE RÁDA DOPORUČÍM.



A co Vy, také rádi zkoušíte novinkové produkty z drogérií?

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Mějte krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...