čtvrtek 23. června 2016

Kakao na tělo :-))


AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u dnešního článku - recenze a přeji Vám krásný a pohodový den.

Dnes Vám řeknu pár slov, respektive mých zkušeností s tímto KAKAOVÝM TĚLOVÝK KRÉMEM OD AVONU.


Tento tělový krém jsem si pořídila na základě doporučené mí kamarádky, která si ode mě pravidelně brala.
Má tedy 400ml, což je docela veliké balení, v akci ho seženete za krásných 69Kč, stálou cenu se přiznám, že nevím, já se snažím Avon produkty pořizovat převážně v akci.

Tento krém nádherně voní, fantasticky hydratuje, dobře se vstřebává a má takovou jemnou konzistenci.


Konzistence je krémová, lehce zabarvená do béžova.
Na to, že to není tělové máslo, tak skutečně skvěle hydratuje a naprosto fantasticky voní.
Tato řada dělá i krém na ruce, který mám také velice ráda, ale ani tento tělový krém není vůbec špatný, ba naopak je super.


Pokud máte rádi sladkou vůni kakaa alá čokolády a máte po ruce katalog avonu, tak neváhejte a tělový krém si objednejte, budete rozhodně spokojeni.


Myslím si, že mi vydrží docela dlouho, protože produktu stačí skutečně maličko.

No a čím se nyní mažete a hydratujete Vy??

Budu moc ráda za Vaše tipy a rady.

Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...