pátek 10. června 2016

Nutraeffects


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešní recenze, která bude na pleťový krém od značky Avon, a jedná se tedy o jejich novinkovou řadu Nutreaeffects.

Od této řady jsem již měla jejich micelární vodu, která nebyla nic moc, pálila mě v očích a dráždila na pleti. Psala jsem na ni samostatnou recenzi.


Tento krém obsahuje 50ml v balení a jedná se tedy o multiaktivní denní krém s obnovujícím účinkem a obsahuje SPF20.


Krém je maličko hutnější, ale přitom se dobře a rychle vstřebává, nezanáší póry, je ideální jako podklad pod make-up.
Krásně pleť hydratuje, vyživí a přijde mi, že i vypne.
Používám ho denně a jsem s ním velice spokojená, TAKŽE VÁM HO MOC RÁDA DOPORUČÍM.


Konzistenci má krémovou, příjemnou a dobře zapracovatelnou do pleti.
Příjemně jemně voní  a nedráždí pleť.


Musím za sebe konstatovat, že tento krém se povedl a rozhodně bych si ho pořídila znovu.
Navíc, když využijete akční cenu, tak je velice cenově přijatelný.


A co Vy, jaký pleťový krém nyní používáte??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše Eri.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...