neděle 19. června 2016

Sprej pro rychlé vysoušení vlasů


AHOJ, AHOJ,


 Moc Vás vítám u dnešního článku, který bude opět recenzí na novinku od Balea, tedy z DM drogérie.




Jedná se tedy o sprej pro rychlé vysoušení vlasů v objemu 200ml.

Před nanesením je potřeba protřepat a nastříkat do prosušených vlasů.

Poté postupujeme jako obvykle, vysoušíme, a tvarujeme své vlásky.



Produkt je dvousložkový a po promíchání má takovou hodně jemnou růžovoučkou barvičku.


Produkt nanesete na prosušené vlasy a začnete klasicky sušit a fénovat, mně se nejvíce osvědčilo sušit přes prsty a musím říci, že skutečně vlasy rychleji usychají, což je pro mě naprosto báječné, jelikož já naprosto nesnáším pocit mokrých vlasů.


Nevím čím to je, ale prostě vlasy rychleji uschnou.

Má klasickou střičku, která zrovna  mě zlobí, ale nevadí, přeleji a bude vše vyřešeno.


Tento produkt prostě urychlí vysoušení Vašich vlasů a nijak je přitom nezatíží a neomastí.
Musím říct, že netuším, na jakém základu funguje, ale prostě mi vyhovuje a VÁM HO MOHU VŘELE DOPORUČIT.

Navíc je velice cenově dostupný, stojí okolo 70ti Kč.


No a co říkáte na Balea novinky Vy? Máte je ozkoušené??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Popřeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...