čtvrtek 3. listopadu 2016

Avon nutraeffects čistící pěna na obličej


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní recenze.
Před časem Avon uvedl na trh relativní novinkovou řadu Nutraeffects a já jsem si řekla, že vyzkouším, celou její škálu a poměrně dobře to splňuji.
Toto je snad již šestý produkt, který Vám tady představuji.
Inu jdeme na to.


Obecně vzato, čistící pěnové přípravky na obličej mám velice ráda, asi raději než gely, nebo micelární vody či tonika.
Asi i z té podstaty, že je s nimi velice jednoduchá a snadná aplikace a vždy udělají, co mají.



Toto je tedy čistící pěna na obličej pro všechny typy pleti, která nepálí, nedráždí pokožku obličeje, krásně pění, dobře a příjemně voní, nádherně pleť vyhladí, vyčistí a připraví ji na další a následnou hydrataci a péči.


V akci se dá pořídit za pár korun, což je prima.
Avon kosmetiku mám obecně velice ráda i díky jejich výhodným akcím.

Má praktický a hlavně funkční aplikátor.


Pěna je to skutečně příjemná, jemná, krásně se na pleti vstřebá a udělá, to co  má a i to co slibuje.

Za mě Vám mohu tuto čistící pěnu jen a jen doporučit.

Používám ji denně při ranní rutině.


A co Vy, čím si čistíte pleť ráda, budu moc ráda za Vaše tipy, ve kterých mi doporučíte Vaše ozkoušené čističe pleti.


papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...