středa 7. prosince 2016

Vánoční nákupy The Body Shop


AHOJ, AHOJ,

 Opět mě svrběla plná peněženka a také jsem moc ráda využila věrnostní slevy mínus 500Kč z nákupu, proto jsem koncem listopadu zavítala do prodejny v OC Nový Smíchov The Body Shop.
Šla jsem tam účelově a to za pořízením dárečků a vánočních limitek.


Nákupní taška možná byla pro někoho poloprázdná, ale pro mě naprosto plná a odcházela jsem velice spokojená.


Inu neodolala jsem Vánočním limitkám a navíc vánočním zvýhodněným akcím. :_))Pořídila jsem si hned několik super produktů.


Vánoční limitované edice Spiced Apple, který obsahuje miniaturu sprchového gelu a také miniaturu tělového másla a samozřejmě nesní chybět tělová houbička na mytí, kterou tato značka rozhodně umí.


Sada vyjde na 339Kč a když si k ní vezmete stejnou řadu řadu, a máte na výběr s vanilky a berries tak tu druhou máte grátis, no kdo by to nebral.


Opět, sada obsahuje tělový sprcháč, malé máselko a houbičku.


Oboje dvoje za krásných 339Kč , no neber to.

Jen upozorňuji, že jedno balení je dárek a druhé poputuje k Vám do soutěže.


No a jsme u úžasné vanilkové edice, která mě naprosto dostala, vůně je naprosto úžasná a navíc ta konzistence.


Už se moc těším až oba dva produkty vyzkouším


Ano, ceny jsou trochu vyšší, ale na Vánoce si přeci člověk zaslouží trochu té péče.


No a konečně moje první máslíčko v plném balení, je úžasné a oslnující.


Ale ta cena je také závratná.


No a jako poslední kousek jsem si vzala toto tuhé mýdlo s vůní kokosu.


Mýdlo mě vyšlo na 80Kč, jen chci připomenout, že na celý nákup jsem měla díky  věrnostnímu programu 500Kč slevu, takže ta útrata byla dle mého docela adekvátní.


A co Vy, máte rádi vánoční limitky, podléháte jim, tak jako já??
Pokud máte tipy na jiné, budu moc ráda, za Vaše tipy.

Předem děkuji.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

Papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...