pondělí 17. listopadu 2014

Recence krému Ryor Koenzym Q10



AHOJ, AHOJ,

 

 

Dnes Vám přináším recenzi na krémy od značky RYOR, kterou snad není třeba představovat.

Více o společnosti Ryor

 
Krémy si můžete báječně označit samolepkami, pro lepší rozlišení, toto mi přijde opravdu geniální :-))
 
 
Pořídila jsem si denní a noční krém s Koenzymem Q10, který mi byl doporučen přímo pracovnicí společnosti Ryor.
 
Denní krém
 
 
Jedná se o krém, který je lehký, dobře vstřebatelný krém pro celoroční péči.
Koenzym Q10 aktivně podporuje využití energie v buňce pro zlepšení regenerace pleti.

-věková kategorie 30+
-podporuje elasticitu pleti
-ochrana UVA a UVB filtry
-vhodný i do mrazu
-pro normální, smíšenou, suchou i citlivou pleť
-dermatologicky testován
 
 
Krém opravdu krásně pokožku hydratuje a dodává jí pružnost a vitalitu.
 
Pořídila jsem ho za krásných 106Kč.
 
OPRAVDU VŘELE DOPORUČUJI ZVLÁŠTĚ NA PODZIM A ZIMU PŘÍPADNĚ PRO SUŠŠÍ POKOŽKU.
 
 
 
 
Noční krém

 
 
Jedná se o krém, který je
malinko hutnější, dobře vstřebatelný krém s vitaminem E a koenzymem Q10.
Koenzym Q10 aktivně podporuje využití energie v buňce pro zlepšení regenerace pleti.

-věková kategorie 30+
-výrazně podporuje elasticitu pleti
-působí proti vzniku vrásek
-napomáhá zpevnění pleti
-pro normální, smíšenou, suchou i citlivou pleť
-dermatologicky testován
 
Cena 106Kč.
 
 Krém je malinko hutnější, ale  nádherně se vsakuje a dodá pokožce tak potřebnou vitalitu a projasní ji.
 
OPĚT MOHU VŠEM VŘELE DOPORUČIT.




Oba krémy jsem již dopotřebovala a rozhodně si je pořídím znovu.
 

 
 
Od této značky si chci pořídit další produkty, které jsou velice dobře chváleny.
 
 
Přeji Vám krásný den .
 
papa E.

2 komentáře:

  1. tieto som neskusala ale mala som doma s riasami a tie boli uzasne!

    Pozyvam na 5 rocnu giveaway o Bioderma balicek, stylove hodinky a 50€ voucher, tu: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2014/11/mega-naj-naj-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za pozvání, již jsem v soutěži :-))
    Tyto krémy jsou naprosto úžasné spíše na zimu či podzim.
    Nyní mám s mořskou řasou a zatím také báječná zkušenost. :-)) Ryor nezklamal...

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...