pátek 26. dubna 2024

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

 

AHOJ HOLKY,

přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozeninový. 

Modrý svetr jsem si velmi oblíbila, snad každý týden jednou jsem si jej vzala. 

Po velmi  dlouhé době jsem se sama podívala na nějaký film, ba dokonce si jej stáhla. Reader - Předčítač je film, který je mému srdci blízký. Silnější příběh, doporučuji. 

Masky pod oči jsem si dávala pravidelně, i několikrát týdně, více než obvykle. Na rty jsem nejčastěji sahala po Essence Juicy bomb, což je již mé druhé balení. Nosím ho stále s sebou v kosmetické taštičce a je to parádní produkt. Pomě & cena & kvalita. Vřele doporučuji, pokud již nepoužíváš. 

Pleťový krém z Hebe je super hydratační, báječně pleť připraví pod makeup, neucpává póry a byl extra levný. Prní Produkt z Hebe a velká spokojenost. 
Catrice řasenky jsou chválené, já se přiznám jsem jich mnoho nevyzkoušela, toto je po dlouhé době. Pořídila jsem ji random v DMku, ale tak trochu jsem věděla, co chci a po čem se dívám. 
Krásný menší kartáček sedne i do menšího oka, na spodní řasy značka ideál. Je skutečně voděodolná, což je to hlavní, co po této řasence vyžaduji, jde relativně snadno odlíčit a neobtiskává se mi. Řasy mi udělá hezké. 

Šnečí esence, jinak tento produkt asi výstižněji nelze popsat. Korejská kosmetika se dostala i ke mě. Je to na základě doporučení kamarádky, jinak bych ještě asi odolávala. 😇
Příjemný produkt, používám denně, ráno i večer. Bude určitě samostatná recenze. 
Nevím čím to je, ale občas mívám období, kdy se nějaké potraviny nemohu nabažit, no a nyní je to Wakame salát. Mohla bych jej jíst denně. Ten z Yam&Yam je vážně skvělý a mají ho na Rohlíku. Řasy jsou navíc velmi zdravé a blahodárné k pleti a tělu celkově. 
Odličovač Mixa, tak bez něj jsem si nedovedla přestavit odlíčení řasenky, snadno, pohodlně a bez jakýchkoli známek štípání. 
Nejsem zrovna fanda Brada Pitta, ale spíš jsem tábor Johnnyho Deppa, když by na to přišlo,  ovšem tady je to LÁSKA K CHANELU. Nový videoklip, kde hlavní roli hraje kabelka s řetízkem. 
Více v zajímavém článku z našeho Vouge

#styl #chanel #ikona #march #topstrop 

Musím, prostě zde musím opakovaně zmínit tuto vůni, na kterou sepíšu recenzi, protože na ni dostávám tolik komplimentů. Že i přes to, že se jedná o NAPODOBENINU, TAK MÁ SKVĚLOU VÝDRŽ. No a ta vůně, je naprosto úžasná. 
A jako posledního oblíbence zmíním vůni Sahara Sun - svíčku Yankee Candle, kterou jsem pálila často, ráda. Skvěle hoří, provoní i velký prostor. 



A co jsou tvoji oblíbenci za první jarní měsíc? 

Moc Ti děkuji za pozornost a přízeň blogu, který je tady již desátým rokem.  

Prima pátek a i nadcházející víkend. Jaké máš plány? Já zítra zamířím do divadla a jinak chci odpočívat a věnovat se blogu a domácnosti.  


6 komentářů:

  1. Z tvých oblíbenců nemám vyzkoušeno nic, zaujala mne řasenka. Z oblíbenců v březnu si pamatuju pleťovou masku Ziaja v tubě a teď ujíždím na křížalách - dovezla jsem si je z chalupy, kde jsme je měli uskladněné, a už jsou skoro všechny pryč. A pokud jde o filmy, tak sjíždím filmové detektivky se slečnou Marplovou podle A. Christie. Nahrála jsem si je někdy v zimě a teď si je po večerech postupně pouštím :).
    Přeju hezký víkend

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký nedělní večer. Křížaly, navíc z vlastních zásob jsou nejen zdravé, ale i moc dobré. A prý skvělé na dásně. Stáni, hezký začátek nového pracovního týdne. ☺♥

      Vymazat
  2. S těmi chuti je to podle mě tak, že si prostě tělo řekne co potřebuje. Měli bychom ho poslouchat.....Předcǐtač je nádherný Řím👍

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Naprostá pravda, jen někdy to dá docela zabrat, vlastnímu tělu a i mysli porozumět. 😇😅 Krásný nedělní večer.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, šnečí esenci a řasenku jsem měla/mám a také musím pochválit. Já byla v pátek s holkama na poctě Abbě 50 let a v sobotu jsem vařila a uklízela a v tom budu i dnes pokračovat a večer bysme měli grilovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Abba mi nějak unikla, že byl koncert, muselo to stát za to. ♥ Grilování si snad užíváte, je krásné počasí. ♥♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...