sobota 27. prosince 2014

Záměna krému s pellingem, ale milé překvapení



AHOJ, AHOJ,


dneska se pobavíme o peelingu, který je ve skutečnosti krémem.
Jako krém je tento produkt naprosto nevhodný, ale když ho použijete jako peeling na ruce, tak neznám lepší. Nádherně osvěží a omladí ruce.
 

Objednala jsme si od Avonu Pečující krém pro pedikúru. Slibuje hysrataci a dodání příjemné vůně.
Skutečně krásně svěže voní, ale jako krém na nohy mi přijde nevhodný, protože granulky se nerozpustí a na nohách mi to tlačilo.
Proto jsem tento "krém" začala používat jako peeling na ruce a tam mi dělá skvělou službu.
Navíc balení je 150ml a v akci se dá pořídit do 50Kč což mi přijde opravdu výhodné.

Opravdu krásně svěže voní a jako peeling na ruce a nohy je naprosto skvělý.

 
Tak toto je má zkušenost.
 
Občas se prostě člověk splete.
 
Přeji Vám krásné dny.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...