pátek 9. ledna 2015

Nejhorší vlhčené odličovací ubrousky!!

 

AHOJ, AHOJ,

 
dnes Vám přináším produkt, který se u mě bohužel stal naprostým  PROPADÁKEM.
 
 
Jedná se o Linteo satin care comfort VLHČENÉ ODLIČOVACÍ UBROUSKY. Tyto ubrousky jsem pořídila v nějaká akci v Tescu za pár korun.
Pořídila jsem si je, protože jsem chtěla vyzkoušet nějaké jiné a chtěla jsem prostě změnu.
 

 
V balení je 25ks a mají být jemné, hebké a s extraktem heřmánku a aloe vera.

 
Tyto ubrousky velice výrazně až nepříjemně voní - smrdí. Mě přílišná parfemace na obličej prostě NEVYHOVUJE.

 
Balení je klasické, takže když patent příliš odlepíte může se stát, že Vám vyschnou, což mě se rozhodně nestane, protože já je rozhodně nebudu používat dál.

 
Jejich velikost je v pořádku, ale jsou příliš hrubé a na pleť naprosto nevhodné.

 
Možná by snad mohly posloužit na otírání rukou či různých předmětů.

 
Ubrousky mají snadlo olíčeit plet  od make-upu a mají si poradit i s voděodolnou řasenkou.
Což je naprosto NEREÁLNÉ. Dost špatně odličovali klasický make-up a to já se ubrousky pouze doodličiji.

 
Jsou tak nepříjemné na pleť a tak hrubé, že mi způsobily dosti nepříjemné zarudnutí a osypání na pleti.

 
Omlouvám se za tyto nehezké fotky, ale musela jsem to zveřejnit, aby jste se také neosypali.
Samozřejmě, že jsem byla na dermatologii, kde mi tuto možnost - zavinění po použití ubrousků POTVRDILI.
 

 
Jen doplním, že ubrousky jsem použila celkem 4x.
Vyrážku léčím speciální mastičkou z lékárny na předpis od paní lékařky z dermatologie.
 
Opravdu pěkná polízanice.
 
Zřejmě mám přecitlivělou pleť, ale toto by se opravdu nemělo stávat.
 
Ach jo, co nadělám.
 
 
Dneska to bylo velmi negativní. Je možné, že jsem si prostě pořídila nějaký vadný kus.
 
Máte také špatné zkušenosti s podobnými produkty?
 
Prosím poradíte mi, čemu bych se měla vyvarovat prosím??
 
Předem děkuji a přeji krásné dny.
 
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...