neděle 29. března 2015

Make-up Revolutinov, I love make-up

 

AHOJ, AHOJ,

 
Ano, i já jsem se nechala zlákat kosmetikou Make-up Revolution a I love make-up.
Prostě a jednoduše jsem odolávala a odolávala v blogosféře. Jednoho krásného večera jsem si tyto tři výrobky objednala na www.galaxieprani.cz

 
Balíček mi dorazil do 3 dnů od objednání. Platila jsem předem a kartou.



Vše bylo řádně a pečlivě zabaleno, zboží dorazilo nepoškozeno. Musím pochválit i doručení. Nechala jsem si ho doručit na recepci.
 

 
Paletka očních stínů Hard Day Salvation palette.

 
Balení mě velice mile překvapilo.

 
 
Paletka je plastová se zlatými nápisy. 
 
Barvičky jsou velice krásné, takové nude, což já velice ráda používám.

 
Moc se těším, až se s touto paletkou nalíčím.

 
Srdíčka, srdíčka :-)))

 
Tvářenka a rozjasňovač nemohl chybět v mém hledáčku.

 
Balení je opravdu roztomilé a precizní.

 
Milujeme srdíčka.

 
Barevně a i pigmentací mě velice tvářenka překvapila.
Krásné balení, dobrá pigmentace a tvářenka nepráší.

 
Mě tento odstín velice zaujal, jelikož si myslím, že bude velice ladit k mému podzimnímu typu.

 
Rozjasňovač....toto je můj první v zapečené podobě. Mám jeden v tekuté se štětečkem a musím konstatovat, že to není nejvhodnější podoba. Velice málo, ba možná minimálně jsem ho použila, což si myslím, že je škoda.

 
Balení krásné :-)



Samotná struktura, textura a konzistence je opravdu skvělá. Moc mile mě překvapila.
 

 
Pigmentace je také velice dobrá.

 
Také uvažujte o této značce, nebo sní máte zkušenost??
 
Budu velice ráda za Vaše tipy.
 
Krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...