pondělí 16. března 2015

První březnové nákupy

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
dneska jsem zavítala na první březnové nákupy do Teta drogerie a do Yves Rocher.

Ve slevě jsem si ze stojanu laků na nehty Gabriella Salvete vybrala krásný pískový rudý lak za krásných 75Kč.
 

 
Mám ho v odstínu 18 Natale Flower.

 
Essence mě ničím zvlášť neoslovila, tak jsem si vzala tvářenku v takové velice nude odstínu.

 
Balení je klasické a pigmentace dostačující.

 
Natural Beauty 40.

 
Jelikož žádné tekuté linky nevlastním, tak jsem si pořídila voděodolné od Essence v černé barvě.

 
Jsem zvědavá, jak se s nimi naučím pracovat, asi to nebude tak jednoduché.

 
Do Yves Rocher jsem se záměrem pořídit si jeden z jejich nových štětců na pudr, ale bohužel již žádný neměli.

 
Tento malinký a zelenkavý lak na nehty mě oslovil a za 59Kč jsem si ho pořídila.

 
Pokukovala jsem i po jiné pečující kosmetice a nakonec jsem se rozhodla pro hydratační masku na obličej.

 
 

 
Tato maska slibuje intenzivní hydrataci a má zanechat pokožku svěží a projasněnou, nemá se smývat, pouze vstřebat, tak uvidím.
 
Tento make-up si pochvaluje celá řada blogerek a také ho má moje neteř a dala mi na něj dobré reference. Stál sice 199Kč, ale řekla jsem si, že lehčí verzi make-upu se na léto bude hodit a ráda jej
vyzkouším.
 
 
 


 
Mám ho v nejsvětlejším odstínu a to 100. Sice aplikátorek je méně vhodný, ale uvidím, jak s ním budu spokojená.

 
Bylinkových čajů není nikdy dost, tak jsem si vzala tento s rakytníkem.

 
Jak vidíte, tak já jsem se do akce březen bez nákupu dekorativní kosmetiky nezapojila, ale nebudu to s těmi nákupy přehánět.
 
Máte nějaké zkušenosti s těmito výrobky??
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...