pondělí 25. května 2015

Báječný pečující a hydratační sprchový gel.

 
 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
Doufám, že se máte pěkný den.
 
Dnes bych Vám ráda představila úžasný hydratační sprchový gel od značky Dove z  limitované řady Winter Care.
 
Pořídila jsem ho v Teta Drogerii, kde mají kosmetické produkty, které se v klasické Teta drogerii neseženou.
Osobně se domnívám, že jde o zahraniční zboží či export od nás z republiky, tento produkt není výjimkou.
 
 
Na první pohled vypadá, jako klasický sprchový gel Dove, ale mýlka lávka.
 
Jde o super krémový a hebký sprchový gel, který zanechá vaši pokožku hebkou, vláčnou, vyživenou a já jsem se po něm nemusela mazat krémem.....což se u mě opravdu nestává.
 
 

 
250ml tohoto báječného produktu mě vyšlo na 49,90,- Kč.

 
"Získejte měkčí, jemnější pleť po jediném sprchovým koutem. Experience our improved body wash formula, now even gentler, with the rich lather you love. Vyzkoušejte naše lepší mytí těla vzorec, nyní ještě jemnější, s bohatou pěnu, kterou milujete".
 
Toto uvádí kosmetická společnost Dove a já toto tvrzení musím jen a jen potvrdit.
 
Balení je opravdu takové klasické a jak  si můžete povšimnout, tak je tam papírový přelep s popiskem, což značí, že zboží není primárně určeno pro český trh.



Tento produkt opravdu, alespoň u mě dostává zimního - čili vysoce hydratačního efektu, za který jsem nesmírně ráda.
 

 
Takže, stručně shrnuto a podtrženo, tento sprchový gel Vám všem moc a moc doporučuji.
 
A jaké výrobky od značky Dove máte rádi Vy??
 
Přeji Vám příjemný den.
 
papa. E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...