středa 22. července 2015

Melounování :-))

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článečku, ve kterém se budeme věnovat dvou sprchovým gelům s vůní MELOUNU.
 

 
První sprchový gel je z DM drogerie. Jedná se tedy o jejich značku Balea.

 
Má klasické balení o obsahu 300ml za standardní cenu do 30Kč.

 
Má krásné zelené balení, ale i samotný sprchový gel je zelený. Krásně voní svěže po vodním melounu, dobře pění a nevysušuje pokožku.
Za mě je tu suprový sprchový gel pro letní období.

 
Druhý sprchový gel s vůní melounu je od značky Dermacol z řady Aroma Rituals. Pořídila jsem ho v Teta drogerii za cca 60Kč.

 
Jedná se tedy o jemný sprchový gel s melounovým extraktem. Sprchový gel je příjemný, dobře pění, ale voní malinko více sladce, což já si s melounovou vůní nespojuji.

 
Samotný gel je maličko tekutější a má narůžovělovou barvu.
Obecně vzato mi více vyhovuje ten první, čili ten od značky Balea.

 
Oba jsou moc prima, ale mě prostě více voní ten Balea a také mi přijde praktičtější jeho balení.
Navíc poměr cena - kvalita je naprosto super.
Já mám prostě moc ráda sprchové gely od Balea.

 
A jaké sprchové gely máte rádi Vy na letní dny??
 
Přeji Vám pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...