neděle 14. února 2016

Nákupy v DM droberii v období svátku sv. Valentýna


AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u takového dnešního valentýnského článku.
Jen bych ráda předestřela hned na začátek, že já tento svátek jak se tak říká "zamilovaných" neslavím, nebo lépe řečeno neslavíme.

Nevydržela jsem to a šla jsem navštívit Dm drogerii a omrknout jejich valentýnské novinky či limitky.


Musím říct, že u nás jednu z Dm drogérií změnily, celou jí přestěhovali, což znamená, že já tam bloudím jako Alenka v říši divů.

Jako první jsme si vzala tělové máslo White passion.


Toto tělové máslo obsahuje i kakaové máslo. A co já mám zkušenost s tělovými másly z této řady tak jsou naprosto super a na toto se opravdu moc těším.


Jediné, co jsem si z valentýnské edice vzala je tato šumivka do vany ve tvaru srdce.
Má příjemnou starorůžovou barvu a už se těším, jak bude pěnit.
Cena byla okolo 60-70Kč, což je třetinová cena možná i poloviční za šumivku s Lush, což mi přijde poměrně drahé, ale i přes to jsem si ji pořídila.


Toto jsou valentýnské konfety, nejprve jsem si říkala, že jsou to mýdlové vločky do vany, ty bych si i přes tu cenu vzala, ale na co proboha konfety?


Mýdlíčka také mají.


A květinářství je opravdu vyzdobené, že jsem ho pro Vás musela vyfotit. :-)


Jako další jsem si na doporučení mé nejoblíbenější YTberky pořídila pleťový peeling.
Obecně vzato, pleťové produkty z řady Garnier Pure mám velice ráda tento jsem ještě neměla.


Jedná se tedy o čistící peeling s aktivní složkou černé uhlí a kyselinou salicylovou.
Měl by zamezit tvorbě mazu a také krásně opeelingovat pleť, no inu uvidíme, jaký bude, moc se na něj těším.


Koupele prostě v tuto roční dobu miluji, proto jsem neodolala ani Balea novince a to PERLÁM DO KOUPELE  s vůní orchideje a vanilky.
Opravdu na omak jsou to drobná zrníčka, něco jako dvojnásobný mák.


Tento balzámek je naprosto parádní a dlouho jsem ho neměla a řekla jsem si, že ho opět budu muset na své pery, jak se tak po Slovensku říká pořídit.


Nezbytné doplňky do domácnosti.
Toto je deo sprej na toaletu.


Další mýdlo na ruce do dávkovačů.


Nově v této prodejně mají i stojan s dekorativní kosmetikou Essence a okoukla jsem důkladně zimní limitku Winter wonderful.




Zvláště mě zaujala paletka.


Tak to byly valentýnské nákupy v maličkatém duchu srdíčka.


A co Vy, jak jste na tom, slavíte svátek sv. Valentýna?
Pořídili jste si nějakou novinku na Valentýna??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.

Přeji krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...