pátek 8. dubna 2016

Narozeniny :-)


AHOJ, AHOJ,


 Jelikož koncem března mám narozeniny, tak jsem se rozhodla, že se s Vámi podělím, jak jsem narozeninový den trávila a co jsem dostala k narozeninám. :-)


Od manžela jsem dostala krásnou jarní kytičku s mými nejmilovanějšími květinami, kterými jsou narcisky.


Jelikož jsme se zrovna vraceli z hor, tak jsme na oběd zašli do Pizzerice Coloseum U Anděla.


Dali jsme si polévky a já si dala houbové rizoto a sklenku bílého vína.




Kytička mi udělala opravdu velikou radost.


Večer jsme šli s kamarády posedět do restaurace Kozlovna Apropos.






Od kamarádů jsem dostala krásnou kytičku, která maličko píchá, ale já mám kaktusy velice ráda a již jsem jí  našla své místečko.


Poté jsem dostala úžasnou svíčky Yankee Candle.


Tuto vůní Lemongrass ginger jsem měla již ve vosku a krásně mi voněla, tak svěže, takže se moc těším, až si jí zapálím.


A kosmetický dárek nemohl chybět. :-)



Dostala jsem krásný tělový krém od značky L'occitane.


Jedná se tedy o tělové mléko akácie a mimóza.


Poté od rodičů jsem si vybrala nějaké oblečení a vše jsme s maminou koupili v FFku.


Vybrala jsem si společenské černé kalhoty.


Mají takový krásný detail u kapes a mám je ve velikosti 36 a jsou mi lehce větší, ale jsou pohodlné.


Poté jsem si vybrala klasické černé legíny s elastenem. Ty moje už jsou takové obnošené.


No a nejbarevnější dárkem je nový župánek, který je tak měkkoučký a pohodlný.




A největší dárek, který jsem dostala, tak je dovolená v Chorvatsku na týden vč. polopenze. Tento dárek jsem dostala od svého manžela, pojedeme spolu v září do Chorvatska do letoviska Baška Voda.


A co Vy, jak slavíte narozeniny?

Neměla jsem kulatiny, tak nebyl důvod k velkým oslavám.

Budu ráda za Vaše komentáře.

Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...