středa 25. května 2016

Novinky z Yves Rocher


AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u dnešního článečku, který bude opět o mých aktuálních  nákupech, tentokrát v krámku Yves Rocher.

Jelikož jsem dostala poštou takový letáček či voucher na novinky a také slevy na různé produkty, tak jsem si něco málo vybrala.

Zašla jsem do OC Nový Smíchov, kde se nově otevřela prodejna kosmetické značky NYX, z čehož mám velikou radost, budu to mít dosti blízko.


Prodejna je tak akorát veliká, proběhla veliká rekonstrukce, protože tam dříve bývalá vinotéka.

Těšte se na nákupy z Nyx. :-))


Takže začnu asi tím, že na slevový kuponek jsem si pořídila tyto čtyři produkty, které  mě stály všeho všudy krásných 259Kč. Musím jen podotknout, že novinkový sprchový gel v objemu 400ml stojí 159Kč a šampon ve stejném objemu stojí okolo 160Kč.

Prostě jsem si řekla, že je to velice výhodná akce a moc ráda jsem ji využila.

Voucher jsem pořád s sebou nosila v kabelce, ale převážně jsem buď pracovala z domova a nebo jsem v centru měla nějaké pochůzky a schůzky a ne a ne se dostat do prodejny Yves Rocher.

Jedno sobotní dopoledne jsem se ale konečně sebrala a jela k Andělu, zašla jsem si na snídani a poté jsem zašla do lahůdkářství koupit nějaké sýry a dobré salámky na nedělní sešlost.

Poté jsem si řekla, že mám čas a zajdu se na novinky mrknout.



Nebyla bych to já, kdybych si kokosový sprchový gel nevybrala.
Tento je s bio aloe vera a kokosovým výtažkem.
Při prvním očichání voní krásně kokosově a tak trochu i sladce a přijde mi docela hutný.


Druhý sprcháč, který mě zaujal, je tento s vůní Manga a koriandru.


Opět obsahuje výtažek z aloe vera a esenciální olej z koriandru.
Cítím jen sladší vůni manga, ale koriandr příliš ne, ale každopádně bude jistě příjemný a nebo se bude hodit jako pěkný dárek. Již několik těchto sprcháčů jsem darovala a vždy moc potěšily.


No a toto není překvapení - pořídila jsem si sprchový gel s vůní levandule.


Obsahuje esenciální olej levandule, výtažek z aloe vera a výtažek z ostružin. Voní krásně po levanduli a ostružinová příměs mu dodává krásnou lehkost a svěžest.


No a tyto tři sprchové gely mě vyšly na krásných, již zmiňovaných, 259Kč.
A díky voucheru jsem k nákupu nad 49Kč dostala šampon na vlasy dle vlastního výběru, zcela zdarma.


Již jsem ho zkoušela s bio měsíčkem a byla jsem s ním spokojená.
Tak jsem si z velkého výběru vzala tento s kopřivou. Kopřivový šampon si pamatuji z dětství.

Tento šampon je primárně určen na mastné vlasy, což jsme si říkala, že mně se vlasy také mastí a že ho vyzkouším.

Má naprosto úžasnou svěží kopřivovou vůni a už se nemůžu dočkat, až ho vyzkouším a doufám a věřím, že mě nezklame.


Když jsem fotila tento článek, tak se na mě svým odborným okem koukala naše Izinka, kterou můžete znát z mého FB či instagramu.

Pakliže by Vás zajímalo něco více o naší kočičce, tak mi dejte dole v komentářích vědět a já bych vytvořila nějaký zajímavý článek s fotkami.


Tak, to byly moje sobotní nákupy v krámku Yves Rocher.
Musím říct, že mě tam slečna prodavačka lákala na další produkty, na které jsem měla slevu třeba i 50%, ale vzhledem k tomu že mám opravdu velikou zásobu kosmetiky, tak jsem odolala.

Ale jistě se tam vrátím a pořídím si nějakou pečující kosmetiku a vím, že jste si chválili i tu dekorativní.


A co Vy, máte rádi tuto kosmetickou značku??
Pokud ano, budu moc ráda za tipy na různé Vaše oblíbené či ozkoušené produkty.

Popřeji Vám krásný a pohodový den.

Mějte se prima.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...