středa 4. května 2016

Vyhrála jsem balíček :-))


AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u dnešního článku, který bude o tom, že se s Vámi chci podělit o radost.
Vyhrála jsem soutěž na blogu jedné parádní blogerky Primadony. PR.


Balíček přišel do druhého dne a byl krásně zabalen a všechny věci přišly v pořádku, nic se nerozbilo.


V balíčku bylo tolik produktů, že mi šly z toho oči šejdrem.


Slevové kuponky do DMka se vždy šiknou.


Vzorečky také potěšily.


Vosk YC mě udělal velikou radost :-)


Péče na vlasy je parádní, tento produkt jsem zatím nezkoušela.


Jedná se tedy o Balea profesionální express kůru na vlasy.


Vím, že Primadonna má velice ráda přírodní produkty tak mě Alverde máslíčko ani nepřekvapilo.


Balzámek se hodí a tento jsem niky nezkoušela.


Je z vůní třešní.


Praktické ořezávátko na oční tužky.


Je krásně růžové a je od značky Essence.


Oční stín Rimmel v krásné stříbrné studené barvičce.


Myslím si, že bude ideální na projasnění očního koutku.


Rudý lak na nehty nemůže žádnou ženu či dívku urazit, již jsem si s ním nalakovala nehty na nohách a je parádní, krásně kryje již v první vrstvě.


Pleťová maska Balea, myslím si a troufám si tvrdit, že tato maska je novinou v Dmku.


Jedná se tedy o pleťovou slupovací masku pro smíšenou pleť.


Tuto sůl do koupele znám a mám moc ráda.


Krásně voní po jasmínu a lilii a nádherně obarví vodu.


Tak a jsme u konce, ještě jednou bych Primadonně moc chtěla poděkovat za krásné dárečky a výhru.

A co Vy, soutěžíte rádi??

Budu moc ráda za Vaše komentáře.



Přeji Vám krásný a pohodový den.


papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...