pondělí 26. září 2016

Nákupy vosků YC část II.


AHOJ, AHOJ,


Vítejte u druhé části mých větších nákupů vosků Yankee Candle. Vosky jsem koupila na FB diskuzi  od Janča Janča a velice doporučuji.
Vzala jsem si hned 20 vosků a dostala jsem jeden zdarma, rychlá spolupráce a velice jsem spokojená.
Toto jsem již psala v první části těchto nákupů, ale raději uvádím pro Ty, kteří první část nečetli.


Vosk Black Cherry je mojím velice oblíbeným, měla jsem ho i ve svíčce, krásně silně voní a je ideální na podzimní dny či večery.


Tento vos Soft Blanket je takový universální, voní tak čistě, svěže a je mým oblíbeným, kupuji stále dokola. Vhodný jako dárek téměř pro každého.


Black Coconut je takový silnější letní vosk, který mám velice ráda.


Vosk Home Sweet Home je taková klasika, tento vosk bych si dokázala představit i ve svíci. Ideální na podzimní až zimní dny.


Vos Verbena je příjemný, svěží a květinová vůně.


Moje láska, levandulový vosk je naprosto úžasný. Hnedle kupuji ve svíci.


Fireside Treats je vos z řady jídlo a je sladký, docela intenzivní, ale nevadí mi, je prima.


Tento vosk jsem také měla, Black Plum Blossom je květinový, maličko silnější vosk. Ideální na babí léto.


Vosk Ginger Dusk je naprosto parádně vonící vosk. Je v něm cítit dovolená, moře, pláž a super vůně zázvoru, opravdu vřele doporučuji.


Cranberry Twist je také parádní a moc povedená vůně, cokoliv s vůní bobulí mi velice voní.


Tento vosk jsem asi neměla, nebo si na to nevzpomínám, voní svěže a jemně, uvidíme, jaký bude.


Tak to byla druhá část mých větších nákupů vosků.



Tato zásoba mi bude stačit až do zimy, tedy doufám.
A co Vy, také rádi pálíte vosky, nebo dáváte přednost svíčkám??


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...