sobota 10. září 2016

Nákupy vosků YC I. část.


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás zdravím u tohoto radostného článku, tyto nákupy YC vosků jsem pořídila díky super skupině na FB, kde se mi ozvala milá Janča Janča, od které jsem si na její výzvu objednala,jeden vosk vyšel na krásných 50Kč a objednala jsem si jich hnedle 20Ks. Načeš, ona ihned odvětila, že mi po pošle jeden jako bonusový, což se tak stalo.

No, kde seženete originální vosk YC za krásných 50kč, no prostě krása.



Tento vosk Red Raspberry jsem již měla a voněl moc příjemně, velice ovocně a sladce.


No tak tento vosk Vanilla Cupcake jse klasický, velice příjemný a sladký.


Tento vosk jsem již měla a příliš mě nenadchl, vím, že spousty ohlasů bylo pozitivních, tak pro mě nic moc, ale ráda si ho zapálím, inu Olive and Thyme.


Vosk Garden sweet pea je velice příjemná vůně, kterou jsem již také měla a je velice svěží a květinová.


Vosk Vanilla je pro mě novinka, tuto vůni jsem nikdy neměla.


Tak toto je sladká a velice příjemná vůně Vanilla Bourbon.


Pink Hibiscus je vosk, který momentálně pálím tak je docela silný, trochu štiplavý, ale po delší době hoření je super.


Tak tento vosk Wild Fig jsem také podle mě neměla. Jsem na něj zvědavá.


Lake Sunset je příjemná jemná vůně, která podle mého názoru sedne každému.


No a vosk Lenom Lavender je super svěží vůně citronu a úžasné levandule, kterou bych si dokázala představit i ve velké svíčce.


No a tak vypadala moje kompletní objednávka, no krása pohledět, inu co na to říkáte.


A co Vy momentálně pálíte?,



Přeji Vám krásný a pohodový den.
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...