středa 26. října 2016

Ochutnávka úžasného jídla od neljepší food blogerky


AHOJ, AHOJ,


Moc Vás vítám u dnešního článečku, kterým je pokračování ze série "a tak si žiju", kterou jste si oblíbili.

Food Blogerku Koko alias Veroniku Kokešovou sleduji již téměř čtyři roky a jsem z jejího vaření doslova nadšená.

Má svůj blog Menu domů, také vydala super kuchařku a v letošním roce se pustila do vlastního projektu "s vlastní kůží na trh" a myslím si, že se jí projekt vydařil, opět se na nový projekt můžete podívat blíže Koko food.




Z jejího FB jsem se dozvěděla, že v úterý bude v restauraci Lavande u nás na Smíchově od 17h nabízet svou vlastnoručně uvařenou falešnou dršťkovou polévku z hlívy ústřičné.


Polévka se podávala zcela zdarma a přinesla Vám ji přímo Koko, poté se přišla zdvořile zeptat, jak polévka chutnala. Mě chutnala velice. Byla krásně dochucená, maličko pálivější, ale jinak naprosto bez chybičky.
Obsahovala jak jinak než hlívu ústřičnou, cizrnu a také brambory, byla prostě výtečná.




Dorazil i můj muž, který také polévku ochutnal a pojali jsme to jako příjemnou večeři, na které jsme nějakou tu dobu již delší dobu nebyli.

Po jídle jsme si dali farmářské sýrové prkénko a lahvinku vínka, byl to moc příjemné a chutné.


Dali jsme si suché bílé víno Rizling rýnský v BIO kvalitě a přišlo mi, že je velické mladé a lehké.


Restauraci Lavande mou vřele doporučit, je přímo na nábřeží - Smíchovské části a je velice příjemná. Velice milá a ochotná obsluha, moc dobré jídlo a příjemné čisté prostředí.



Svíčky krásně dokreslovaly romantickou atmosféru.



No a ten výhled.


Naprosto parádní


No  a samotná restaurace.


No a třešničkou večera bylo příjemné povídání s Koko a také pak společné foto na památku.



A dokonce jsem se dostala i do článku u Koko na blogu, více ZDE.

Ještě jednou Koko moc děkuji a  moc jí fandím a ať se jí velice daří.

Tak to byl můj zážitek s nejlepší food bloggerkou.

A co Vy, sledujete také food blogy??
Pokud ano, tak budu moc ráda, když mi dáte nějaké tipy.

Předem moc děkuji a přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...