čtvrtek 1. prosince 2016

Advent je tady :-))


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dalšího článku z mini série "a tak si žiju", nyní to bude o Adventu.
Jelikož poslední listopadovou neděli začal první Advent, tak jsem si to doma maličko vánočně vyzdobila a nyní se s Vámi o to chci podělit.


Inspirace adventních věnců od mojí kamarádky.

Tento bílí dole je můj.

Je do přírodních barviček laděný a je naprosto úžasný.



Kamarádka dělala i pro známé věnce a všechny se jí velice povedly.



No uznejte sami. Cena jednoho adventního věnce byla pro nás za krásných 400Kč.


V sobotu před Adventem jsem hned ráno započala s úklidem a po obědě jsem začala vytahovat moji každoroční výzdobu.

Každý rok mám adventní věnec, vždy jsem si ho dělala sama, až letos jsem si koupila od kamarádky květinářky.


Snažím se mít výzdobu tradiční a nepřeplácanou, takže spíše přírodní motivy se u nás střídají se sušeným ovocem, kořením a třeba i ořechy.

Vše vždy doplním tématickými vánočními ubrousky, které používám místo deček. Každý rok mám pak jiné.




Svícínek do kuchyně nesmí chybět.


Na parapet dám ubrousky, které krásně dodekorují prostor.


V obývacím pokoji mám ubrousky také a na této fotce ještě chybí betlém, který můj muž postavil až v neděli.


Pálení svíček a vosků YC je nutností a v době Adventu ještě větší a oblíbenější.


Tento betlém je starý cca 65-75 let a je ručně vyřezávaný mým dědou. Je ze dřeva a ručně malovaný, mám ho velice ráda a bez něj bych si svátky nedokázala představit.


Každoročně ho u nás doma staví můj manžel, je to již taková tradice.



No a konečně došlo na rozsvícení první adventní svíčky.


Komoda vč. betlému a svíček, dělá to moc příjemnou atmosféru.



Byl i čas zapojit svícínek, krásně osvětluje okno.


Na stromečku světýlka nemáme, tak je mám položené na parapetu, a to jak v obývacím pokoji, tak i v ložnici.


Jsem na to zvyklá a moc se mi tato světýlka líbí.

Samozřejmě na stromek je ještě brzy, ale bude, nebojte.

I na vstupních dveřích máme menší věneček a také jsem vyzdobila vstup do baráku malým stromečkem :-) a vločkami, které jsem zavěsila na okna.


A co Vy, také dodržujete Advent a máte nějakou výzdobu.


Mějte krásný a pohodový den.

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...