pátek 25. listopadu 2016

Brusinky - mandle - vánoční limitovaná edice


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní krátké recenze. Nedávno se do obchodů dostaly vánoční limitky, i já si jednu hnedle pořídila a ráda jsem jí ozkoušela. Inu chtěla jsem se na ty nadcházející Vánoce dobře připravit.


Jde tedy o limitovanou edici od kosmetické značky Yves Rocher.

Jedná se tady o sprchový gel s příjemnou vůní brusinek a mandlí.

Jednak sprchový gel má nádherný obal a skvělou konzistenci.


Sprchový gel s vůní brusinek a mandlí je velice šetrný, není testovaný na zvířatech, jako všechny produkty této kosmetické značky.
Obal má také velice povedený.

Krásně pění, dobře myje, je hustý, krásně voňavý, ale je ho málo, rychle mi ubývá.


Jak říkám, balení je krásné, takové vánoční a i aplikátorek je velice praktický.


Má příjemnou krásně červenou barvičku, konzistence je krásná gelovitá a taková hustější.
Jak jsem již psala, sprcháč je krásně voňavý, ale nijak extra, vůně se obávat nemusíte.
Krásně pění a pěkně pokožku zjemní.


Určitě Vám mohu tento sprchový gel a nejen ten, celou novou vánoční limitovanou edici doporučit.
Navíc můžete využít prima předvánočních slev.


A co Vy? Už se také připravujete na Vánoce??
První adventní neděle se blíží.


Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...