pátek 17. února 2017

Dárečky z Japonska a nákupíčky :-))


AHOJ, AHOJ,

 Moc Vás vítám u dnešního speciálního článku, který je jednak o dárcích a také o maličkých nákupících.



Od kamarádek můj muž dostal domácí slivovici v trojí vyhotovení.
V prvé řadě na zdraví - červený kříž, poté pro štěstí - zelený čtyřlístek a poté poslední pomazání :-)) černý kříž, holky to udělaly opravdu bravůrně.


No a jelikož jsem si dlouho nepořídila nějakou tu profesionální vlasovou péči, tak jsem zašla do našeho oblíbeného vlasového salonu a vzala si kondicioner a péči v jednom.


Toto je tedy péče pro barvené a melírované vlasy s intenzitou Profibere, kterou dostanete pouze v kadeřnických salonech.
Jedná se o regeneraci s účinkem delším  než kdykoliv předtím.

Tato řada garantuje ochranu vlasového vlákna až po dobu 4 umytí, což musím potvrdit, jelikož jsem tuto řadu měla a byla nejlepší.


Dostala jsem i řadu letáčků a prospektů, které rozhodně využuju, protože mám v plánu si vlasy dále hýčkat.


No a také jsem dostala dárek o mé kamarádky - bývalé kolegyně z Japonska.


Balíček jsem si musela proclít, ale nakonec se ukázalo, že to bylo naprosto zbytečné, inu jdeme na to.


Balíček nádherně uspořádaný a vše má svůj úžasný a řádný obal, prostě precizita japonců, co více k tomu dodat.


Krásné vlastnoruční přání nemůže chybět.


Tolik balíčků jsem dostala.


No řekněte sami, že ty  balíčky vypadají naprosto fantasticky, navíc opravdu zvláštně voní - tak trochu dálnou cizinou.


No a co to na konec je. ??


Úžasná gumička alá skřipe, která ve vlasech parádně drží.


A navíc je velice krásná.


A dále jsem dostala úžasné ponožky, které jsou teploučké, no prostě ideální na letošní zimu.


Navíc jsou velice hravé a když tento článek píši, tak je mám právě na sobě a jsou úžasné, krásně heboučké, jemnoučké a prostě úžasné, jinak foto jsem pořizovala před cca 2ma dny.


No a další luxusně zabalený balíček. Co k tomu více dodat.



Super silonky, které navíc vypadají jako silnější, takže do zimy se velice hodí.

Náramkové hodinky jsem nikdy neměla a tyto se mi velice líbí.


Velice jemné a ženské a i přes velice malý obvod mi sedí, můj otec mi je nařídil a šlapou, jako hodinky. :-))


No a další tajemné balíčky.


No řekněte, to nádherné balení - vždy, když mi moje milá Chieko pošle něco z Japonska, tak je to tak rozkošně zabaleno, že já prostě z toho nemůžu.



Náramek na honu v barvě růžového zlata je naprosto fantastický a náhrdelník, který  je přitom tak lehký je úžasný.


Nyní mám jeden dárek pro kamarádky a bývalou kolegyni Chieko připraven, budu dokupovat, vážně rozmýšlím, co jí pořídím.
Aby to bylo hodnotné a pěkné.


Kdybyste měli typy, co poslat do Japonska, dejte prosím vědět.




Přeji Vám krásný a pohodový den.

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...