středa 7. března 2018

Nákupy YC na Notino.cz


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článečku u dnešních nákupů na Notinu.cz, kde měli zlevněné vosky a i svíce YC, ale jelikož svíce jsem si pořizovala nedávno a já mám mnohem raději vosky, protože jsou pro mě takové víc variabilní, tak jsem sáhla a do košíku přihodila pár kousků celkem sedm a vč. poštovného v podobě PPL jsem platila 460 Kč. 





Brala jsem si takový mix vůní, nechtěla jsem jen zimní a ani né všechny na léto či podzim, navíc jsem doma ještě nějaké vosky měla. 

Vosk Red Apple Wreath voní jako nefalšovaný jablečný štrůdl a je velice příjemný a již jsem ho měla ve vosku a jsem na něj zvědavá. 







Iced Gingerbread má zvláštní etiketu, předpokládám, že se jedná o USA verzi a voní krásně po perníčcích a koření a jistě se mi ještě v chladnějším období bude hodit. 

Jen se chci omluvit, že neuvádím ceny u jednotlivých vosků, uvedla jsem pouze celkovou útratu, ale vzhledem k tomu, s jakým odstupem vydávám články, stejně by akce již neplatila. 





Vosk Home Sweet Home je klasický příjemný, nevtíravý a naprosto parádní vosk, který bych si dokázala představit i ve svíci. Také jsem ho již měla. 





Za to vost Coastal Living je pro mě novinkou a jsem na něj velice zvědavá, myslím si, že mu bude slušet jaro nebo brzké léto na pálení. 





Lavender, já prostě levanduli a obecně produkty či kosmetiku s vůní levandule miluji, tento vosk si kupuji pravidelně a jsem nadšená. 





Cuban Mojitto byl vosk, který jsem si brala primárně na léto, voní svěže, citrusově a přitom velice příjemně a už se na jeho pálení moc těším. 



Tento vosk Delicious Guava jsem si také vyhodnotila, jako ideální na letní období, přes obal voní velice příjemně, ovocně a malinkato sladce, ale velice mi to voní. 




Tak to byl takový menší haul vosků YC, nekupuji jich nikdy moc, protože je ráda střídám a řekla bych, že mi vosky i docela dlouho vydrží, nebo si je prostě a jednoduše šetřím. 

A co Vy? Také tak rádi pálíte vosky nebo svíčky bez ohledu na značku?

Dnes jsem zjistila, že jsem na kanále YTB Simka Style vyhrála pět vonných vosků od jaké si víly, tak se na ně už moc těším. 

Mějte prima den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...