neděle 1. dubna 2018

Spotřebovanci za měsíc únor 2018


AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u spotřebovanců za měsíc únor 2018. Ano je to tak už tady máme duben a já teprve vydávám toto video - hrůza co, jsem ve skluzu, za což se Vám velice omlouvám. Mám zdravotní potíže poslední dobou. 




  • Jak jinak než VLASY tady dnes začneme, Loreal professionnel znacka Pro Fiber je naprosto parádní, chrání, vyživuje, toto kombo bylo skvělé, jen se nelekejte velikosti šamponu to je profi záležitost,kterou jsem dostala od svých kamarádek kadeřnic a k tomu je ještě péče, kterých jsem na litrové balení šamponu měla hned několik. Ještě je v řadě maska na vlasy a toto jsou NEJLEPŠÍ PRODUKTY NA VLASY, které jsem zkoušela, takže za mě 100%DOPORUČUJI. 




  •  U vlasové kosmetiky ještě zůstaneme, mám tady na ozkoušenou Balea šampon s Maracujou a orchidejí a masku od Avonu na barvené vlasy, chtěla jsem to prostě po profesionální péči trochu prostřídat, za mě VELKÝ PRŮMĚR, SPÍŠ NEDOPORUČUJI. 




  • Balea umí skvostné obaly to je naprostá pravda, lenochodí kolekce byla prima, příjemně voněla, dobře myla, proč ne, ale za to mýdlo na ruce s garden eden byla fantastické. ZA MĚ MOHU DOPORUČIT.




  • A jsme u mazadel, nyní jich tu mám malinkato více, Balea lama voněla tak vánočně a byla ta tělová emulze prima, ale VC tělové krémy jsou naprosto DOKONALÉ A VŠEM JE JEN DOPORUČUJI. 




  • Ziaja kakaové pletové máslo bylo prima, modrá indulona je klasika a já ji mám velice ráda, oba produkty MOHU DOPORUČIT. 




  • Balea aktivní černé uhlí peeling nebyl NIC MOC, ale za to maska od Lushe byla SKVĚLÁ, dobře čistila a navíc je to moje oblíbená  značka kosmetiky. TAKŽE NE I ANO. 




  • Můj muž dopotřeboval kofejnový šampon na vlasy Alpecin, který kupujeme stále dokola a to v Německu a jsme s ním spokojeni, jako i s tuhým deodorantem. OBA PRODUKTY MŮŽEME VŘELE DOPORUČIT.




  • Svíčka CH.Cooies byla prima, ale já preferuji prostě vosky, za to body tělový sprej od VC byl skvělý. TAKŽE SPÍŠ NE A ROZHODNĚ ANO. 





  • Na tohoto sněhuláčka jsem se obzvláště těšila a bylo to pro mě zklamání, nerozpouštěla se balistika proto ŘÍKÁM NE




  • Čistící maska Sephora byla super, plátýnková maska Balea průměrná, BB krém s ochranou 50 SPF od Biodermy rozhodně ano. Takže ROZHODNĚ PRODUKTY DOPORUČUJI AŽ NA TU MASKU. 




  • Softlan aviváže jsou klasikou a nikdy nezklamou, takže ZA MĚ ANO. 






  • Denk mit čistič s chlorem naprostá paráda a prací kapsle takový průměr. 




  • Vosky od Simka Style jako výhra byly povedené. 




  • Odličovací tamponky, zubní pasta a i řasenka byly PARÁDNÍ. 




No a jsme na konci moji milí, omluvte dnešní stručnost, ale stále jsem marodná a jen tak tak jsem se k sepsání článku dokopala. 




Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...