středa 4. dubna 2018

Oblíbenci za měsíc únor 2018



AHOJ, AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku a to jsou oblíbenci za měsíc únor 2018. Inu jdeme na to. 







Moc jsem si oblíbila tento blok čili diář, ze kterého jsem si udělala takový plánovač blogu , článků a tak. Navíc jsem si ho pěkně vyzdobila. 



Zimu si nedokážu představit bez peelingu na rty a bez Carmexu, prostě tato dvojka je se mnou v chladných dnech. Obrousí a zhytratuje. 



Make-up Estée Lader je umí a tento Double Wear není výjimkou, je skvělý a mám ho moc ráda a vyhovuje mi. 





Na rty jsem nejradši používala  rtěnku od Benefitu a na obočí tužku od Avonu v odstnínu blond. 







Tato rtěnka je taková ta s konrurkou a tužka na obočí mi moc vyhovuje. 



Tělový sprchový gel zoella je fantastický, krásně voní, ale i skvěle hydratuje, takže za mě velké ano. 








No a na oči a pleť jsem používala tuto báječnou paletku od Too Faced.





Super stíny, super tvářenky, navíc bronzer a k tomu  i rozjaňovač, takže super praktická paletka. 



Tak moji milí, to byly moji únoroví oblíbenci. 





Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...