sobota 12. května 2018

Oblíbenci za měsíc duben 2018


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešních oblíbenců za měsíc duben 2018. Mám tady nyní zástupce jen dekorativní kosmetiky a vůní. Inu vrhneme se na to. 


Moc jsem si oblíbila tento tělový sprej od Victorias Secret Forever sexy, který voní nádherně, tak, že si skutečně sexy připadáte, sice je potřeba se přes sen přestříkat, ale voní skvěle, je to již mé druhé balení, ovšem vše díky kamarádce letušce. 


Na tváře jsem nejvíce používala tuto krásnou tvářenku Galifornia od Benefitu, která je ideální pro slunné jarní a letní dny. Krásně se třpytí a dodá pleti jas. 


Na zahřátí tváří jsem používala tento bronzer od značky Sephora, který je doslova obří, má praktické zrcátko a produktu je tam neuvěřitelných 25g. 


Krásně pleť zahřeje a dobře na pleti vypadá, mám ho také jako tvářenku od Janičky. 😇


Na rozjasnění jsem používala tento rozjasňovač značky Trend it up, je to taková champaň barvička a je velice příjemná a na pleti vypadá přímo parádně. 


Toto je snad nejlepší rozjasňovač, který v drogériích seženete, alespoň za mě. 


Jaro volá po barvičkách, proto jsem často sahala po paletce Sleek Celestial 445, která se barvičkami jen hýří. 


Krásné matné, ale i třpytkaté odstíny, které se dají krásně kombinovat s matnými přechodovými z druhé paletky The Balm, navíc jsem začala v dubnu hodně nosit barevné punčocháče, šatičky, sukýnky, což se k tomu velice hodilo. 


Tuto Nude tude The Balm paletku mám velice ráda, je neutrální, plná nude odstínů, ale dají se s ní vykouzlit i příjemné večerní kouřovky a krásně doplňuje barevnou paletku od Sleeku. 


Po neutrálních a přechodových odstínech jsem sahala nejčastěji. 


A jaké produkty jste si v dubnu oblíbili Vy?



Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...