čtvrtek 3. května 2018

Vyhlášení jarní Giveway


AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešní vyhlášení JARNÍ GIVEAWAY. Dnes je čtvrtek 3. května a dnes byla ukončena soutěž a já Vám přináším výherce. 


Moc Vám chci poděkovat za účast, za přízeň a doufám, že si užíváte jaro tak jako já. 😍


Výherkyní tohoto balíčku se stává slečna nebo paní MICHAELA R.
Moc a moc gratuluji a ihned k Tobě putuje e-mail s žádostí o zaslání adresy, abych výhru mohla poslat. 


Moji milí moc Vám děkuji za přízeň a mějte krásné dny. 

papa Vaše E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...