středa 11. července 2018

Spotřebováno za měsíc květen 2018



AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u dnešních spotřebovanců, ano ano, měsíc se s měsícem sešel a opět tady máme další spotřebované produkty, tentokrát je to za měsíc květen 2018. Tento článek píšu v takovém nezvyklém prostředí, od 25. května jsem v nemocnici na plánované hospitalizaci, tak se alespoň zabavím. Inu nebudu to dlouze okecávat a vrhneme se rovnou na to. 





  • Začneme netradičně u produktů, který spotřeboval můj manžel a tím je kofeinový vlasový šampon a sprcháč, oba produkty jsou kupované v Německu a jsme s nimi spokojeni. 






  • Na tělo jsem spotřebovala Balea sprchový gel, měl krásný obal, růžovoučkou barvu a voněl příjemně leč přitom sladce po bonbonech a byla jsem s ním SPOKOJENÁ, prostě srcháč od Balea. 
  • Za to tělový krém od Victorias Secret BYL NAPROSTO PARÁDNÍ, krásně voněl, skvěle hydratoval a dodal pokožce sametový finiš. 






  • Kuličkový deodorant od značky Seba Med mi seděl spíš přes zimu, ale nyní, když se potím maličko více mi přestal vyhovovat a proto ho dávám pryč. 
  • Indulona - krém na ruce byl MOC PRIMA, byla jsem s ním celkově spokojená, dobře hydratoval a chránil ruce. 
  • Balea černé uhlí mycí gel nebyl špatný, jen hrozně barvil a na umyvadle zanechával černé mapy, které mě rozčilovaly, SPÍŠ BYCH SI HO UŽ ASI NEPOŘÍDILA. 




  • Loccitane dvojka v péči o pleť byla SKVĚLÁ, dobře hydratovala, krásně voněla a celkově mi vyhovovala, krém i sérum jsem používala moc ráda. 








  • Balea pleťové masky byly příjemné, ale přišlo mi, že nic moc nedělaly, ale poměr cena výkon INU PROČ NE. 






  • Mám tady spotřebované jedny vatové odličovací tamponky, ty kupuji stále dokola a jsem s nimi spokojená. 
  • Zubní pasty byly také prima, černé uhlí lehce barvilo a Curasept je skvělá na potíže s dásněmi a používám ji vždy na doporučení dentální hygieny. 




  • Wobenzym jsem brala preventivně a byl dobrý, sice je primárně určený po zákroku, ale mě tak jako tak dělal dobře a klidně bych si ho jako prevenci pořídila znova. 
  • Tamtum verde - stříkadlo při bolestech krku je také dobré. 








  • Produkty na domácnost jsem spotřebovala hned tři, jeden prostředek na vytírání podlah s vůní citronu byl fajn, potom kokosový a všemi milovaný Softlan a pak odstraňovač skvrn na prádlo Vanis - vše kupováno v Německu. 







  • Pečené ovocné čaje byly rovněž výtečné, chutné, ovocné a trochu sladké, ale moc dobré. 




  • Balistika v podobě kytičky od Lushe byla taky moc prima. 




Krásně vodu obarvila a i napěnila. 


  • Rimmel lasting 25h trvající make-up byl moc fajn, jako i krémík na ruce od Loccitanu. 
  • Maska Lush byla také skvělá. 



Tato jemná vyživující maska je plná čerstvých banánů a másla illipe pro hydrataci suché pleti. Základ masky z ovesných vloček, mletých mandlí a kaolinu se postará o odstranění odumřelé kůže a zanechá vaši pleť hebkou, pružnou a hydratovanou. Naneste na tvář štědrou vrstvu masky a nechte 10 až 15 minut působit, aby mohly ingredience pracovat. Pak ji jemně smyjte teplou vodou.



  • Duo na vlasy z profesionální řady Loreal bylo naprosto parádní a více jsem se o něm zmiňovala v samostatné recenzi. 






  • Oblíbili jsme si také ořechy a různé semínka či sušené ovoce, to vše bylo moc fajn. 



  • Makronkový vosk YC mi voněl moc a dokázala bych si ho představit i ve svíčce, navíc má krásnou etiketu. 





Tak moji milí a jsme u konce spotřebovanců za měsíc květen 2018. 


A co jste nejčastěji spotřebovali Vy?

Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.






Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#OBLÍBENCI za březen - march 2024

  AHOJ HOLKY, přeji krásný pátek a moc tě vítám u mých oblíbenců za březen, což je nejen první jarní měsíc, ale taky můj narozen...