úterý 3. února 2015

Můj neoblíbenější sprchový gel

 

AHOJ, AHOJ,

 
moc ráda Vám představím můj nejoblíbenější sprchový gel od Balea a to s vůní kokosu a nektarinky.
 
 

 
Tento sprcháč si kupuji opakovaně a hlavně pro jeho NEODOLATELNOU VŮNI. 

 
Krásně myje, přijde mi, že tento speciálně i více pění, protože ostatní mě málo pění a to mi příliš nevyhovuje. Opravdu vůně je naprosto  NEODOLATELNÁ A NAPROSTO KRÁSNÁ.

 
300ml tohoto produktu pořídíte za krásných 30Kč.

 
Byla bych velice ráda, kdyby byl k sehnání i tělový krém ideálně i tělové máslo v s touto fantastickou vůní.
 
 

 
Máte také své oblíbené sprchové gely??
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...