úterý 31. března 2015

Báze pod oční stíny ... která mi více vyhovuje...

 

AHOJ, AHOJ,

 
Dneska Vám představím své dva primery na oči.
 
Mám jeden od Dermacolu a jeden od Mary Kay, který mám delší dobu  a tím pádem ho mám více ozkoušen.

 
Dermacol Shadow base s dlouhotrvajícím efektem má 705g a stojí okolo 120Kč.

 
Musím říct, že jsem si tento primer pořídila na základě pozitivních recenzí blogerek a YTberek.

 
Aplikátor je v pořádku. Dobře se roztírá, lépe než od Mary Kay.
Ale mě asi nejsou výrobky Dermacol souzené.
:-(
Primer mi na očních víčkách stíny neudrží  stíny se slijí do vrásek a vytratí se.
Bohužel ho nemohu doporučit.

 
Primer Mary Kay má podobné balení.
8,5g vyjde řádu od 350Kč do 500Kč. Cena je opravdu o dost vyšší, ale když primer nanesete, tak stíny, linky se nikam z oka nehnou a vydrží i slzení očí. :-)
 

 
Oba jsou bílé.
Horní je Dermacol, který má jemnější texturu a lépe se roztírá.
Spodní je Mary Kay, který je hutnější a potřebuje delší domu na zapracování, což mi ale nijak nevadí, protože slíbený efekt plní.

 
Navíc, když roztíráte primery, tak horní Dermacol cuckovatí.
Mary Kay se dá zapracovat a na oku nezanechá žádný barevný film ani nic jiného.

 
Pakliže bych si měla vybrat primer na oči, tak rozhodně volím Mary Kay i za vysokou cenu.
Vyzkoušela jsem Urban Decay ve vzorečku a byl také dobrý, ale Mary Kay mi vyhovuje mnohem více.
 
 
No a jaký je Váš oblíbený primer na oči?
 
Přeji Vám krásný den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...