pondělí 3. srpna 2015

Mycí gel s minerály - Ryor

 
 
 
 
 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Přeji Vám pěkný den.
 
Dneska Vám chci představit můj nový a oblíbený mycí gel na pleť od značky Ryor.

 
Tento gel jsem si koupila před nějakým časem v naší  malé Teta Drogerii za 129Kč, byl mi doporučen prodavačkou. Musím říct, že na e-shopu si ho můžete pořídit za krásných 82Kč.

 
Jedná se tedy o mycí gel s minerály pro všechny typy pleti.
Samotný gel je čirý, docela málo pění, je šetrný k pleti, nedráždí ji a neštípe v očích, což je pro mě velice důležité.

 
Jemný mycí gel obsahující extrakt z mořských řas, který umožňuje lehké, snadné čištění citlivé pleti. Šetrně odstraňuje nečistoty, ale zároveň nenarušuje přirozený ochranný film pokožky.

 
Balení obsahuje 100ml výrobku.
 
Balení je pěkné, takové svěží. Dobře se produkt vymačkává a gelu skutečně stačí malinko na umytí celého obličeje.

 
 
Tímto mycím gelem  si pravidelně čistím pleť ráno při ranní hygieně.
 
A jak si čistíte pleť ráno Vy??
 
Máte rádi značku Ryor??
 
Přeji pěkný den, plný pohody.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...