sobota 8. srpna 2015

Nic moc drogérkový peeling

 

AHOJ, AHOJ,

 
Vítám Vás u dnešního článku, kde se s Vámi chci podělit o moje poznatky z tohoto Peelingu od značky DM Balea.

 
Já mám Balea produkty obecně moc ráda, ale tento skutečně NENÍ NIC MOC. Jako peeling mi nevyhovuje, ani jako mycí gel a ani jako maska není nic moc.

 
Jedná se tedy o produkt 3v1, který můžete použít na čištění pleti, na peelingování a i jako masku na obličej.
Má to být jemný přípravek, ale to mi moc nepřijde, má takovou krémovitou hutnější konzistenci, se kterou se mi né moc dobře pracuje, je dosti bílá, zalézá do pórů a i do vlasů, částečky jsou sice jemné, ale vůbec se nerozpouští.

 
Poměrně špatně jde smývat z obličeje.
 
Příjemně voní, ale špatně se produkt dostává z balení, díky jeho tužší konzistenci.

 
Balení je prima, to je asi to jediné, co na tento produkt mohu říci.
 
 
Já se snažím peeling používat pravidelně  a i ráda střídám různé značky a řady, ale tento Vám
nemohu doporučit, navíc mě vysušuje pokožku.
 
 
 
 
 
Dáte mi tip na dobrý peeling, který ještě neznám??
 
 
I za příznivou cenu mi tento peeling nepřijde dobrý.
 
Přeji krásný den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...