neděle 23. srpna 2015

Páteční nákupy ... Lidl....

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku a moc Vás zdravím.
 
Tyto nákupy jsou z Lidlu.

 
Na doporučení jedné blogerky jsem si pořídila tělovou kosmetiku Cien.

 
V akci na mě vykoukl tento mega mega veliký sprchový gel s vůní vodního melounu.

 
Jedná se tedy o sprchový gel na pokožku i vlasy s vůní melounu. Musím říct, že meloun v tom přímo necítím, ale velice příjemně svěže a lehce sladce voní a už se těším až ho ozkouším.

 
Tento sprchový gel je v objemu 1000ml.

 
 
Cien Intimate mycí gel pro intimní hygienu jsem již jednou měla, sice měl jiné balení, které se mi líbilo maličko více, ale se samotným produktem jsem byla velice spokojená.

 
Tento gel je velice levný, jako obecně kosmetika Cien, je příjemný, dobře poslouží své potřebě.

 
Tento sprchový gel je nějakou novinkou, co jsem postřehla.

 
Má pěkné balení, a voní opravdu po létu s lehkým podtónem květinové vůně.

 
 

 
Je to sprchový gel na tělo i vlasy s vůní letních květů.

 
Tyto maxi bavlněné odličovací tampony mě velice nadchly, proto jsem si řekla, že když je spousty blogerek chválí, že i já je vyzkouším. .

 
Řekla jsme si, že vyzkouším i tyto vlhčené XXL ubrousky.

 
 
Vatové tyčinky jsem jednak potřebovala a moc se mi líbilo to krásné květinové balení.

 
Papírové kapesníky v boxu byly pro domácnost nutností.

 
Navíc mají  moc krásný potisk.

 
Tekutý písek na mytí dřezu, koupelny atd.

 
Toto velké balení o objemu 1000ml stálo velice málo, jsem zvědavá, jak bude čistit.

 
A jelikož jsem shodou okolností potřebovala nějaké letní sandálky nebo elegantnější botky, jako jsou tyto, tak jsem si je musela vzít.

 
Tyto botky byly ve slevě za krásných 199Kč.

 
Mám je ve velikosti č. 39.

 
Krásně mi padnou, jsou pohodlné a zadní část, která se dává na achilovku je zpevněna gumičkou, což mi přijde velice praktické.

 
Už se nemůžu dočkat, až moje nové botky vyvětrám.

 
A co Vy, také rádi nakupujete v Lidlu, nejenom potraviny??
 
 
Pohodový a klidný den.
 
papa. E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...