úterý 18. srpna 2015

Ryor - oční gel

 
 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, ve kterém se podíváme na zoubek očnímu gelu od naší značky Ryor.
 
 
Tento gel jsem si pořídila na doporučení jedné známé blogerky loni v létě.
 
Mám ho téměř dopoužívaný. Nenanášela jsem si ho ale každý den, abyste si nemysleli, že mi vydržel celý rok, to opravdu ne.

 
Jedná se tedy o :
 

Oční gel

 

Dobře vstřebatelný gel s obsahem extraktů z aloe vera, ze světlíku lékařského a zeleného čaje,
 se aplikuje při pocitu unavených očí.
 
- pro všechny věkové kategorie
- přispívá ke zklidnění unavených očí, při pálení očí
- aplikace po práci s počítačem
- pro denní a noční péči všech typů pleti



 
 
Tuba obsahuje 30ml produktu, čili gelu.
Gel mě příjemně chladí obzvláště v létě a oční okolí dobře osvěží. Navíc nedráždí oči ani oční okolí, což je u mě nezbytné, mě hodně produktů dráždí oči.
Hodně mi pomáhal proti černým kruhům pod oči.
 

 
Produkt mě vyšel na 81Kč.

 
Balení je takové klasické, typické pro tuto značku, nijak výjimečné, ale díky levnějším balení, můžeme mít více produktu za stejnou cenu, což mě přijde parádní.

 
Tento oční gel od Ryoru mohu za sebe vřele doporučit.
 
 
 
 
A jaké produkty na oční okolí používáte Vy??
 
 
Přeji prima den.
 
papa E.
 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...