pátek 28. srpna 2015

VYPOTŘEBOVÁNO POTŘINÁCTÉ ...

 

AHOJ, AHOJ,

 
 
 Vítám Vás u dalšího článku s názvem VYPOTŘEBOVÁNO.

 
Palmolive Theral Spa sprchový gel byl prnaosto skvělý, nádherně voněl opravdu po lázních a minerálních látkách a navíc obsahoval krystalky mořské soli, které krásně působily na pokožce.
 
Višňový sprchový gel Dermacol z řady Aroma Ritual byl také prima, krásně voněl a pěnil.

 
Balea sprchové gely mám obecně velmi ráda a tyto dva nebyly výjimkou. Asi lepší mi přišel s vůní malin. Více mi voněl.

 
Pěna na holení Balea s vůní sladké vanilky byla prima, dobře pěnila, voněla po vanilce - sice malinko chemicky, ale co mi vadilo, byla barva pěny.

 
Byla taková modro-zelená až tyrkysová a dost mi barvila vak, ve kterém mám produkty uskladněné.

 
Olejový tělový krém s mandlovým olejem Balea byl nad mé očekávání dobrý. Krásně voněl, dobře se vstřebával a opravdu pokožku zanechal krásně hebkou a vláčnou.
 
Peeling Clean Clear nebyl úplně špatný, ale v porovnání s jinými pleťovými peelingy bych si ho asi znovu nekoupila.
Lezl mi do vlasů, špatně se smýval a částečky měl příliš velké.



Balea pleťový čistič pleti byl naprosto báječný, krásně voněl, dobře pleť vyčistil, zanechal ji jemnou, hladkou a nevysušoval. Mohu vřele doporučit.
 
 
Body spray od Avonu s názvem Sunshine kiss byl prima, vůně taková letní, ovocná a střička fungovala velice dobře.
Jen malinko zanechal fleky na oblečení, ale to je moje chyby.
 

 
Oční gel od Ryoru byl velice povedený. Krásně chladil oči, vyživil a přitom bojoval proti tmavým kruhům pod očima.
 
Za to maska od Avonu nestála vůbec za nic. Nedala se téměř nanést a když jsem ji nanesla, tak při samotném sundavání jsem si téměř sundala i obličej.

 
Balea krém na nohy byl super. Měl krásnou hutnou konzistenci, dobře se vstřebával, nožky pěkně hydratoval a třpytky byly příjemné, ale nemusíte se bát, třpyt je silné slovo, jen takový shine.
 
Avon peeling na nohy s vůní ananasu byl naprosto parádní. Krásně voněl, skvěle nohy osvěžil, prokrvil a dodal jim lehkost. Zvonu bych si ho hned pořídila.

 
Krém od značky Green line byly moc prima, ale spíš se hodí na zimu, jelikož se jedná o velmi hutné krémy, ale mě se po nich pleť nemastila. Pěkně pleť vyživily a zjemnily.

 
Rakytela od Dr. Popova byla také parádní. Mazala jsem si jí suché místečky typu lokty, paty atd. Bylo to na bázi vazelína a měsíčková mast.
 
Alverde měsíčkový balzám byl nad moje očekávání skvělý. Znovu jsem si koupila jejich výhodné balení. Krásně rty vyživil a zjemnil.

 
A jsme konečně u dekorativní kosmetiky.

 
Tato voděodolná tužka na oči od značky Bourjois byla moc prima, ale nedala se ořezat, tak proto jsem nucena jí dát pryč.

 
Catrice nude rtěnka byla velice skvělá. Krásně hydratovala a nosila jsme ji stále s sebou v kabelce a proto jsem ji dodělala.



A jsme u domácího vypotřebováno.
 
 

 
Začnu zleva: tekutý písek DM byl prima, aviváž z Německa parádní, osvěžovač  - vůně vzduchu DM byla moc příjemná, tuto vůní vanilky s mangem mám moc ráda.

 
Kapesníky v boxu od DM si kupuji dokola a jsme s nimi velmi spokojená - jsou jemné, netrhají se a jsou třívrstvé.
Dětské vlhčené ubrousky si kupuji pořád stále dokola a jsem s nimi velice spokojená.
Bavlněné odličovací tamponky Ebelin mám ráda a neustále si je kupuji.



Bylinný čaj s rakytníkem od značky Intensive jsem si koupila v Teta drogerii a byl dobrý.
 
Klasické analgetikum - dopotřebované cca po roce.
 
Neboje, neláduji se den co den ibalginem.
 

 
A jsme u vosků, nyní mám jen dva, sama se divím.

 
Sicilský citron byl opravdu cítit po citronu a vydržel mi cca 12h si troufnu říct.

 
Beach Holiday mě nezklamala, voněla tak příjemně, jemně a přitom v sobě měla jistou intenzitu léta.

 
Tak a jsme na konci mého dalšího vypotřebováno.
 
Máte nějakou zkušenost s produkty??
 
Nebo doporučíte mi nějaké své oblíbené??

 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...