neděle 20. září 2015

Alverde - přírodní produkt, který se skutečně nepovedl.

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude taková malá recenze gelu na vlasy od přírodní kosmetiky Alverde.

 
Jedná se o gel na vlasy na přírodní bázi s vůní pomeranče.
Já příliš zkušenost s touto značkou nemám, ale třeba balzámky na rty jsou super.
Gel na vlasy nevoní po pomerančích, naopak maličko zapáchá.

 
Gel by neměl vlasy příliš zatížit a měl by ji dodat styling. No nevím.
Konzistence je téměř tekutá, nemožnost nanést na vlasy je stoprocentní a když se mi to povede, tak doba, než gel zaschne je cca hodina.

 
Horší gel na vlasy jsem snad nikdy neměla.
Nic nedělá, špatně se nanáší a ještě k tomu zapáchá.
Kladu si otázku, čím to je? Sice jsem ho kupovala ve slevě, cena bíla je původní, já ho pořídila za poloviční, která se nějak sloupla.
Použila jsem ho cca 5x, abych si ověřila jeho nefunkčnost, která se mi bohužel potvrdila.

 
Je tomu tak, tento gel je naprosto tragický.
Zajímal by mě Váš názor na kosmetiku Alverde.


 
Budu ráda za Vaše komentáře.
 
Přeji krásný den.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...