pátek 4. září 2015

The Body Shop - jahodvé opojení

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dnešního článku, který bude o super výhodném nákupu produktů značky The Body Shop.

 
Před časem u nás v OC Nový Smíchov otevřeli krámek a i já tam zavítala a pořídila si dva produkty.
 
Když jsem uveřejnila článek, tak mě kontaktovala milá slečna s nabídkou produktů právě této značky.

 
Z mnoha produktů jsem si nakonec vybrala krásnou jahodovou sadu za parádní cenu 360Kč + 80Kč doprava.
 
Objednávala jsem Zde.
 
Balíček přišel do druhého dne, krásně zabalený a produkty byly zcela v pořádku. Nemusíte se bát, že jde o podvod, jedná se skutečně o originální produkty kupované ve Velké Británii.
 

 
Sada obsahuje jejich zázračné tělové máslo, které jsem již delší dobu chtěla vyzkoušet.



 
Voní naprosto nádherně.

 
Dalším produktem je klasické tuhé máslo se stejně krásnou parfemací.

 
Jahodový peeling nesmí chybět.

 
Opět krásná jahodová vůně.

 
Můžete se podívat, že obsahuje skutečná zrnka jahod.

 
Sprchový gel s vůní jahody voní krásně, ale na mě malinko více sladce.

 
Produktu je 250ml.

 
Ke sprchovému gelu je praktická houba na mytí.

 
Opět s nápisem The Body Shop.

 
Vnitřek krabice je zelený a nese popisek .



 
Krabička sama osobě je velice pěkná, a moc hezky zabalená.



Jsem z této sady opravdu nadšená a těším se na další spolupráci.
 
 

 
A co Vy a produkty The Body Shop?? Máte nějaké oblíbené či ozkoušené??
 
Přeji pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...