pátek 20. listopadu 2015

Eos - krém na ruce - můj názor.

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Dnes se podíváme na zoubek EOS krému na ruce, který jsem si pořídila v DM drogérii za docela dost peněz, na to kolik výrobek obsahuje produktu a co také dělá. Ale více v samotné recenzi.

 
Balení krásné, ale nemyslím si, že je příliš praktické.
Vůně je také příjemná taková květinová, něco mezi růžemi a je to lehce šmrncnuté citrusy.
 
 

 
Hold je tato značka profláknutá a já jsem ovce a podlehla jsem, ale chtěla jsem ho vyzkoušet.

 
Aplikátorek je celkem fajn.
Tělo krému je měkké, takže si vymáčknete tolik produktu, kolik chcete.
Jen se obávám, že vše nespotřebujete, že nebude možné produkt z tuby vymačkat.
Navíc otevírání jde docela ztuha, kdo má křehčí nehty, tak to bude oříšek.

 
Konzistence jemná, docela příjemná.

 
Roztíratelnost dobrá, ale výdrž, tu nevidím vůbec žádnou.
Hydratuje na opravdu malou chvilku, ale potom nic.
Toto není krém pro mě.
Potřebuji silnou hydrataci, která odolá práci v kanceláři, mytí rukou, podání ruky, otírání se ubrousky či psaní do bloku.
 

 
Musím konstatovat, že díky té nehydrataci mě tento produkt poněkud zklamal.
Tady je ilustrační foto, jak tento krém skladuji. Mám věci u notasu na tácu z Ikea všechny pěkně pohromadě.
Krém, balzámky, podlak, nadlak, kytičku, zvýrazňovač, bělítko, kalendář atd.

 
Je mi líto, ale tento krém pro mě není opravdu NIC MOC.
 
Třeba máte jiné zkušenosti, budu ráda za Vaše názory a postřehy.
 
Krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...