středa 4. listopadu 2015

Miš maš nákupy

 

AHOJ, AHOJ,

 Vítám Vás u dnešního nákupového článku.
 
Ukážu Vám, co jsem si koupila v DM drogerii a v sekáči. :-)

 
Měla jsem vyloženě chuť nakupovat a tak jsem shodou náhod potkala jeden malý sekáč na Arbesově náměstí a odnesla jsem si z něj hned tři kousky.
Jednu kabelku a dvoje šaty k legínám.



Kabelka mě upoutala hned na první pohled a vyšla mě na krásných 290Kč a jen podotknu, že se jedná o zcela novou kabelku. 


 
Hned vedle je DM drogerie, kam jsem primárně šla pro tento limitovaný sprchový gel Frozen Breeze, čili s vůní fialky a maliny.

 
Na tento tělový peeling jsem již koukala několikrát, ale cena mi přišla příliš vysoká a říkala jsem si, že ho vlastně nepotřebuji.
No a ejhle, co se nestalo, zlevnili ho a já si ho za 99Kč prostě vzala. :-)

 
Tuto řadu tedy budu mít ozkoušenou komplet, protože krém na ruce jsem měla, sprchový gel také, pěnu do koupele taky a nyní tedy i peeling a to vše s krásnou ORIENTÁLNÍ VŮNÍ PAČULI A VANILKY.

 
Na doporučení jedné známé jsem si odnesla i nový make-up od Astoru.

 
Líbí se mi jeho balení, je takové čisté a lehké.

 
Vzala jsem si ho v nejsvětlejším odstínu a tím je 100 Ivory.
Cena okolo 250Kč.

 
Barevně mi moc sedí a přijde mi i dobrá konzistence.

 
Textura je prima a dobře se mi zapracoval do ruky.
Navíc opravdu nádherně voní.

 
Po zapracování je pokožka krásně hladká a jemná.

 
Měl by to být make-up dlouhotrvající s ochranou 18 SPF.

 
No a světe div se, co jsem ve stojanu viděla.
Ano nově se v DM drogerii prodávají krémy na ruce EOS.
No pochopte musel být můj.
 

 
Z tohoto krému mám opravdu velikou radost. Konečně i já ho ozkouším.

 
Uvidíme, jestli je to takový zázrak. :-)
 

 
Zelenkavé šaty se mi moc líbí, jsou z velice příjemného a jemného materiálu a mají zajímavé šikmé zdobení.
A jsou zcela nové, čili nenošené.

 
Šedivé pletené šaty jsou také velice příjemné a povedené.
Jsou maličko delší než ty zelené.

 
Na spodní části mají zajímavé zdobení - kapsičky.

 
Oboje šaty dohromady mě vyšly na krásných 150Kč.



Moje miš maš nákupy jsou u konce.
 
Budu ráda za Vaše postřehy a tipy.
 

 
Krásný a pohodový den Vám přeji.
 
papa E.


Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...