pátek 18. prosince 2015

Vypotřebováno PODEVATENÁCTÉ

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dalšího vypotřebováno, jen bych ráda podotkla, že některé produkty jsem nevypotřebovala za poslední měsíc, ale měla jsem tam jen zbyteček a také jsem byla na dovolené, kde se mazadel a mýdel atd vypotřebovala daleko více. :-))

 
Začneme u péči o pleť.
  • Hloubkově čistící maska od Yves rocher byla NAPROSTO PARÁDNÍ.
  • Čistící tonikum od Avonu si kupuji pravidelně a SUPER.

 
  • Balea malinový krém jsem měla s sebou na dovolené a BYL PRIMA - vypotřebovala jsem ho tam celé, hodilo se mi malé balení. Bylo vhodné jak na obličej, tak do letadla či na cesty, jako krém na ruce.
  • Sephora dvoufázový odličovač byl PARÁDNÍ, moc mi vyhovoval.

 
  • Čistící gel Garnier jsem tady již chválila v samostatné recenzi a byla JSEM S NÍM VELICE SPOKOJENÁ.
  • Peeling od značky Nivea byl PRIMA, jen mohlo být lepší složení, bylo příliš hutné a na mě vonělo příliš niveácky.

 
  • Šampon Avon 2v1 NEBYL NIC MOC. Přišlo mi, že s vlasy nic nedělá.
  • Šampon Balea NEBYL NIC MOC. Vlasy jsem po něm měla docela splihlé a ulepené.

 
  • Maska na vlasy Balea BYLA MOC PRIMA. Psala jsem na ni samostatnou recenzi, zanechala pěkně hladké a vyživené vlasy.
  • Tělový deodorant s kokosem a nektarinkou NEBYL NIC MOC, ale na dovolené jsem ho přeci jen dopotřebovala.

 
  • Sprchový gel Energie jsme s manželem vypotřebovali na dovolené a JIŽ BYCH SI HO ZNOVU NEPOŘÍDILA.
  • Za to sprchové pohlazení od The Body Shop. Tento sprácháč BYL NAPROSTO PARÁDNÍ, krásně voněl, pěnil, byl příjemně hutný a skvěle hydratoval.
  • Sprchový gel jemný olejový balzám Balea BYL MOC PŘÍJEMNÝ  a mile mě překvapil, jednalo se spíš o takový krém do sprchy.

 
  • Tělový peeling z Globusu jsem tady již CHVÁLILA  v samostatné recenzi.
  • Olejové mazání Balea je PARÁDNÍ, také jsem ho chválila v samostatné recenzi.



  • Mýdlo na ruce Balea malinové bylo NORMÁLNÍ.
  • Cien pěna do koupele mě NENADCHLA. 


  • Peeling s vůní kokosu od The Body Shop  BYL NAPROSTO ÚŽASNÝ.
  • EOS  krém na ruce NESTÁL VŮBEC ZA NIC,  více jsem o něm psala v samostatné recenzi.
 
Mám tady i vypotřebovanou dekorativku.

 
Lak na nehty od značky Milani BYL PRIMA, jenže mi dost rychle vyschnul :-((.

 
Gelový kartáček na obočí od značky Alverde BYL DOCELA PRIMA, ale nyní mi více vyhovuje ten od značky Essence.  

 
Manžel klasicky vypotřeboval.
 
  • Tuhý deodorant od Old Spice, který si kupuje stále dokola  A MOC SI HO CHVÁLÍ.
  • Gel na vlasy od Balea používáme oba a jsme  S NÍM DOCELA SPOKOJENI.
  • Kuličkový deodorant Glacier od Oriflame vyschnul, ale jinak PĚKNĚ VONĚL, ALE NEVÍM, JAK FUNGOVAL.

 
  • Levandulová svíčka byla SUPER dlouho hořela a i voněla. Pořídila jsem si ji v drogerii Teta.
  • Druhou svíčku mám z noname drogerie a NIC MOC NEBYLA, příliš rychle vyhořela.

 
  • Veliké odličovací ubrousky z Lidlu jsem měla poprvé a musím říct, že BYLY NAPROSTO PARÁDNÍ.
  • Box kapesníků na doma kupuji pravidelně a tyto z DM drogerie mi VYHOVUJÍ ASI NEJVÍC.

 
  • Kartáč na vlasy od Avonu jsem měla hodně dlouho a už dosloužil, proto ho dávám pryč, ale jinak PLNIL SVOJI ÚLOHU.
  • Kapky na kašel Sinecod  MI PŘÍLIŠ OD KAŠLE NEPOMOHLY, už mám druhé a od jiné značky.

 
Nebyla bych to já, kdybych tady neměla vonné vosky Yankee Candle.

 
  • Tento vost Vanilla Bourbon mi NEVONĚL,  prostě mi na tom něco vadilo, byl příliš vlézavý a takový přidrzlý.

 
  • Sweet Strawberry byl PŘÍJEMNÝ JEMNÝ vosk.



  • Madagascar orchids byl VELICE MILÝ A ÚTULNÝ VOSK, který bych si dokázala představit i ve větší svíci.
 
  • Honey Glow je oblíbený vosk na podzim  A I MĚ SEDĚL.

 
Tak to bylo moje vypotřebováno.
Znáte nějaké produkty?? Jakou s nimi máte zkušenost??
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...