neděle 10. ledna 2016

Je libo skutečnou levanduli


AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás další recenze, která bude v záplavě pravé levandule z  Provance.
 
Musím říct, že mi tento produkt naprosto vyrazil dech, spíš jeho vůně.
Naprosto mi připomněl naši dovolenou u kamarádky ve Francii, kde všude nádherně voněla úžasná a nenapodobitelná vůně mé milované levandule.
Naprosto toto ve mě vůně evokovala.
 
 
 
Jedná se tedy o balzám na nohy. No jo můžete si říct, nějaký krém na nohy či chodidla, koho to zajímá, ale milí moji čtenáři nebo spíš čtenářky hydratace pro naše chodidla, která nás celý den nosí je velice důležitá a neměli bychom ji podceňovat.
 

 
 
Tento produkt neobsahuje žádné živočišné složky a parabeny, což je o to víc lepší a tento produkt povznáší na produkt roku 2016.

 
Obsahuje výtažky z bio levandule, máslo, oleje a přírodní složky.
Je velice hutný, bílý.
Krásně se roztírá, úžasně ale naprosto úžasně voní, jako pole levandule, dobře se vstřebává a báječně hydratuje.
Neznám voňavější levandulový produkt.
Škoda že je tak maličký.
Pokud máte po cestě prodejnu Yves Rocher, tak na tento báječný levandulový produkt mrkněte.

 
A co Vy, také milujete levanduli??
Jak se staráte o své chodidla, mažete pravidelně??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 X.

AHOJ HOLKY,  krásné jarní odpoledne přeji, a moc vás vítám u nákupů.  Toto je prosím pěkně má první objednávka na Hebe. To, že tato značk...