neděle 31. ledna 2016

Krém na nožky v chladném počasí značka ideál



AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u mého dnešního článku, který je recenzí na mého dalšího oblíbence.

Jedná se tedy o HYDRATAČNÍ KRÉM NA CHODIDLA  od značky Balea.


Tento krém je velice hutný a výživný. Krásně Vaše chodidla hydratuje vyživí a posílí, zvláště v zimním období se to hodí.

Tento krém by měl být zahřívací, což skutečně je, maličko Vaše chodidla a nožky zahřeje. Je to velice příjemné a dá se i říct, že i praktické.


Obsahuje mandlové oleje  a bambucké máslo.

Konzistence samotného produktu je velice příjemná, taková hutná.

Jak jsem již psala, dobře se roztírá a krásně se vstřebává.

Voní po mandlích a vonných olejích.




Seženete ho v DM drogerii za krásných cca 50Kč.

Je prostě moc prima a mě velmi vyhovuje a PROTO VÁM HO VELMI DOPORUČUJI. ))




Mě by moc zajímalo, jaké produkty používáte na Vaše nožky Vy?

Budu ráda za nové tipy.

Přeji Vám krásný den.

papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Ziaja toner 👍 // Isana odličovač 👍👎

AHOJ HOLKY,  krásný PÁTEK přeji, a vítám Tě u dnešní rovnou dvojité recenze. Oba produkty jsou z Rossmanna, pořízeno na Rohlíku.  Začnu t...