středa 6. ledna 2016

Lednová soutěž :_))



AHOJ, AHOJ,


 Vítám Vás u mojí lednové soutěže.

Před Vánocemi se to na blozích jen hemžilo vánočními soutěžemi a já se rozhodla, že udělám u příležitosti 25 000 shlédnutí mého blogu soutěž v lednu.

JEN PŘIPOMÍNÁM, ŽE SOUTĚŽ STÁLE BĚŽÍ A ZAPOJIT SE MŮŽETE DO TÉTO NEDĚLE ČILI DO 31.1.2016

Takže Vám zbývá poslední den :-))



Nejdříve bych Vám moc ráda poděkovala za to, že odebíráte můj blog, že jste mými čtenáři a za krásné komentáře.

Připravila jsem si pro Vás pár dárečků.


Elseve šampon.


Tělovou emulzi z limitované edice.


Koupelovou lázeň na chodidla - výtečné pro pedikúru s vůní čokolády a granátového jablka.


Suchý šampon Batiste.


Peeling na rty od značky Lush.


Kovovou krabičku ideální na cestování, můžete si do ní uložit vatové odličovací tamponky.


Klasický krém nivea.


A jako v každé soutěži nesmí chybět vosk Yankee Candle.


Pro hydrataci rtů jsem vybrala balzámek EOS.



PODMÍNKY SOUTĚŽE:
  1. Sledovat můj kanál ZDE.
  2. Sledovat moji FB stránku.
  3. Sledovat mě na Instagramu.
  4. Sdílet článek na FB nebo Instagramu, kdo tak učiní, může přidat dva komentáře.


Dole do komentářů mi napište, Vaše jméno, nebo pod čím mě sledujete a napište mi na sebe e-mailový kontakt.
Losování se uskuteční 1. února a výherce vyhlásím zde na blogu a také na FB stránce.


Moji milí, přeji Vám hodně štěstí a děkuji Vám za Vaše odběry a za Vaše komentáře.




Krásný a pohodový den Vám přeji.

papa E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

Je mi ČTYŘICET

  AHOJ HOLKY, v prvé řadě přeji hezké VELIKONOČNÍ PONDĚLÍ.  na blogu jsem našla článek s názvem "je mi pětatřicet", tak jsem se ne...