neděle 3. ledna 2016

Luxury red love

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u nového článku, který bude opět recenze.
 
Jelikož se snažím zkoušet všemožné "baleácké" produkty, tak mi nemohl chybět ani tento tělový krém z řady Luxury red love. Od této řady jsem již měla několik produktů a vždy jsem byla velice spokojená.
 
Tak jo jdeme na samotnou recenzi.

 
Balení je typické pro tuto řadu Luxury red love.
Líbí se mi dávkování a také vůně.

 
Jedná se tedy o tělovou emulzi s vůní kokosu a broskve. Jak dobře víte, tak já vůni kokosu naprosto miluji, ale tady cítím pouze spíš tu broskev. Ale i tak mi produkt velice voní.



 
Jak jsem psala, pumpička je velice praktická.
Produkt je bílý, má příjemnou jemnou konzistenci, krásně jemně voní, dobře se aplikuje, pěkně se vsákává do pokožky a dobře hydratuje.

 
Musím říct, že mě tato tělová emulze velice mile překvapila.
 
A co říkáte Vy na tělové emulze značky Balea??
 A znáte řadu Luxury red love?? Mají i zlatou řadu, nejenom rudou.
 
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon The Tranquility ritual face mask with Dead Sea Minerals

  AHOJ HOLKY,  přeji krásný den. Vítám tě u recenze na mou novou masku z mé oblíbené řady Avon Plane Spa - s minerály z Mrtvého moře - THE T...