středa 13. ledna 2016

Nabízím kosmetiku :-)

 

AHOJ, AHOJ,

 
Moji milí, tak tady máme článek s mojí dekorativní kosmetikou, kterou již nepoužívám a vlastně ji tak trochu vyřazuji.
 
Když jsem na FB vznesla dotaz, jestli byste o ni měli zájem za drobný peníz, tak jste psali že ano, tak jsem Vám produkty nafotila.
 
Nejraději bych vše prodala jako celek.
 
Produkty nejsou prošlé, jsou používané, to ano, ale vše  bych před odeslání řádně vyčistila a vydezinfikovala.

 
Milani Bronzer.

 
Jordana světloučký stín.


 
Dermacol bonbonkový stín.


 
Tvářenka W7 nová.


Sephora tvářenka.


 
Novinkový korektor essence, je dobrý, ale já mám v oblibě můj Max factor.
1x použitý.


 
Sleek paletka tvářenek.

 
V odstínu Blush by 3




Bílý lak Flormar, She lak fialkový.
 

 
Broskvičkový lak Avon a Miss sporty mint.

 
Essence růžovo oranžový lak.

 
16ti hodinový lesk v odstínu 06 Dermacol.


 
Báze pod oční stíny Essence.

 
Tužka na oči nebo jako linka nebo na projasnění, mám jí z veletrhu Interbeauty.



 
Hnědá tužka na obočí Miss Sporty.



 
Štětec na tvářenku, či make-up a pak štěteček na korektor či na menší blendění.


 
Řasenky, které jsou používané.

 
Essence princess.

 
Avon barva je tmavě hnědá. Ostatní jsou černé.

 
Opět avon.

 
Tak moji milí, to by bylo vše, co dávám v šanc.
 
Ceny nepíši, ty si prosím určete sami. Nejlepší bude, když budete mít o něco zájem tak pište prosím na FB, kde to právě uveřejním. Nebo mi klidně napište e-mail, aby se to při komunikaci na FB neztratilo na eriuchytilova@gmail.com
 
 
 

 
Krásný a pohodový den moji milí.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...