čtvrtek 28. ledna 2016

Prima zvláčňující hydratační denní krém

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Moji milí vítám Vás u dnešní recenze, která bude na Nivea ZVLÁČNUJÍCÍ HYDRATAČNÍ DENNÍ KRÉM, který nyní používám a který mi VELICE VYHOVUJE.

 
Intenzivní hydratace a ochrana normální až smíšené pleti před nepříznivými vnějšími vlivy po celý den. Osvěžující složení s vitamínem E, aktivní látkou HYDRA IQ a UV filtry.

  
                
K tomu, aby byla normální až smíšená pleť po celý den svěží a vláčná, potřebuje intenzivní hydrataci a ochranu před nepříznivými vnějšími vlivy.
NIVEA Zvláčňující denní krém s vitamínem E a aktivní látkou HYDRA IQ intenzivně hydratuje pleť, osvěžuje ji a chrání.

Jak funguje

  • Poskytuje intenzivní hydrataci.
  • UV filtry chrání pleť před vlivy slunečního záření.
  • Lehké složení pleť osvěžuje.
  • Vitamín E chrání pleť před nepříznivými vlivy okolí.
VÝSLEDEK:
Vaše pleť je intenzivně hydratovaná, chráněná, svěží a sametově jemná.                         

 
Krém má příjemnou takovou střední krémovou konzistenci, bílou barvu a moc příjemnou vůni, ale není to taková ta typicky "niveácká." Je příjemný, lehký, ale také zároveň dobře pleť vyživí a hydratuje.
 
Balení obsahuje 50ml produktu a já ho kupovala okolo 100Kč, když jsem v Teta drogerii využila 50%  slevu.

 
Musím říct, že mě tento produkt velice mile překvapil a MOHU VÁM HO VŘELE DOPORUČIT.
 
Myslím si, že je vhodný, jak na jaro či podzim.
 
Máte zkušenosti s produkty na pleť od této kosmetické značky?
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XIII.

  AHOJ HOLKY,  hezký začátek, nového pracovního týdne přeji, zároveň a moc tě vítám u nákupů.  Začnu tedy narozeninovým dárkem pro DM., kter...