neděle 17. ledna 2016

Třpytivé gelové oční linky

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Dnes Vám chci moji milí představit moje nové a již oblíbené gelové třpytivé oční linky od Avonu.
 
Tyto linky mě opravdu mile překvapily a hned mě oslovily a staly se mou pravidelnou líčící rutinou, když se líčím výrazněji.
 
 

 
Prosím omluvte ty přesvícené fotky, všimla jsem si toho až tady při psaní tohoto článku.
Linky jsou tedy černé se třpytkami a vyšly mě na krásných cca 89Kč.

 
Na samotnou aplikaci používám tento šikovný štěteček, kterým jsou linky malovat jedna báseň.

 
Linky mají dobrou pigmentaci, vypadají spíše hodně tmavě šedé na fotce, ale ve skutečnosti jsou skutečně černo černé a co je na nich pro výraznější líčení super jsou ty třpytky.

 
Linky jsem třeba použila na líčení na Štědrý den či na Silvestra.
Linka se s nimi kreslí opravdu moc krásně, jde jak silnější tak i užší.
 
Navíc, co je naprosto báječné, že vydrží na oku celý den a neopadávají a neobtiskávají se.

 
Prostě tyto linky se mi moc zamlouvají jsou to snad první gelové linky, které se mi neobtiskávají.

 
Malujete si linky pravidelně, nebo jako já spíše příležitostně?
A jaké jsou Vaše oblíbené??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

BlendyGo3 - recenze bezdrátového mixéru

  AHOJ HOLKY,  přeji krásnou středu, a úvodem vás vítám u mé dnešní recenze. Představím vám mého nového pomocníka, kterým  je  BE...