pátek 1. ledna 2016

VYPOTŘEBOVÁNO PODVACÁTÉ

 

AHOJ, AHOJ,

 
 Vítám Vás u dalších VYPOTŘEBOVANÝCH PRODUKTŮ.
 
Tak se na to hned vrhneme.

 
Začneme u sprchových gelů.
Oba jsou z limitované edice Frozen a Forst.
  • Zelený s mučenkou nebyl nic moc, lépe vypadal obal nežli obsah.
  • Ale za to fialový s fialkou nádherně voněl, dobře pěnil a byl opravdu prima.

 
  • Pánský sprchový gel od Balea byl moc příjemný, krásně voněl a znovu ho manželovi pořídím.
  • Balea sprchový gel a šampon pro děti nebyl špatný, byl jemný, dobře pěnil a pěkně mil.

 
  • Tělová emulze s vůní fialek byla opravdu parádní, krásně voněla, dobře se vstřebávala a pěkně hydratovala, musím říct, že poslední dobou  mám s tělovými emulzemi jen a jen dobrou zkušenost.
  • Tělové máslo Bione bylo rovněž fantastické, bylo velice hutné, hůř se roztíralo, ale ta hydratace byla naprosto fantastická.

 
  • Vlasový šampon nebyl ničím vyjimečný, takový klasický, nenadchne ani neurazí.
  • Deospray pro pány nebyl špatný, ale nyní raději kupuji manželovi jiné.

 
  • Pleťový krém Cien byl na prosto báječný, skvěle hydratoval a pleť krásně vyživil.
  • The Body Shop peeling s vůní kokosu byl rovněž báječný. Asi nejlepší peeling, který jsem kdy vyzkoušela.

 
  • Vůně DK zelené jablko je velice příjemná a mám jí ráda.

 
  • Lesk na rty od Sephora značky nebyl nic moc, dost se lepil, nevydržel na rtech a nebyl téměř na rtech vidět.
  • Za to kapičky pro rychlé schnuté laku na nehty byla naprosto parádní. Mám již nové balení.

 
  • Aviváž Lenor si kupuji stále dokola a jsem s ní velice spokojená.
  • Prostředek na mytí nádobí byl prima, ale takový nevýrazný.

 
  • Vlhčené ubrousky jsem dostala, splnily svou funkci, ale raději mám z DM drogerie.
  • Odličovací bavlněné tamponky jsem si kupovala na dovolené v Egyptě, nebyly špatné, ale ničím vyjimečné.

 
Pleťové masky:
  • Papája a Levadule od Balea byly super hydratační, krásně pleť vyživily a zjemnily - mohu vřele doporučit.
  • Čokoládová maska mě nenadchla, byla taková nijaká.
  • Sůl do koupele byla příjemná, tyto soli si kupuji pravidelně  a mám je moc ráda.
  • Vzoreček od Sisley nebyl moc dobrý, na mě příliš tekutý a málo hydratační.

 
Hodně jsem si oblíbila různé bylinkové čaje a také jsem si čas od času dala pořádný džus.

 
  • Zubní pasta z Lidlu byla pro mě novinkou a nebyla špatná, ale taková příliš ostrá.
  • Osvěžovače vzduchu si kupuji stále dokola.

 
Obě svíčky byly prima. Jsou levné, pěkně vyhoří až na dno a zvu bych si je rozhodně koupila.
Jedna z tesca a druhá ikea.

 
Jelikož mě stále trápí kašel tak jsem vypotřebovala i balení tabletek ACC long.

 
No vosky přece tady nesmí chybět.

 
Snow in love je prostě krásná vánoční klasika, která nikdy neomrzí.

 
Bundle up je pro  mě nová vůně, taková jemnější, čistá a z ní cítit vůně venkovních zimních radovánek.

 
Cranberry twist byla příjemná lehce sladší vůně. Připomínalo mi to nějaké bobule v rumu :-) nicméně moc příjemná vůně.

 
Sparkling cinnamond je nádherná skořicová, intenzivní a sladká vůně. Moc příjemná.

 
Jsme u konce dvacátého pokračování spotřebovaných produktů.
 
Také máte zkušenost s nějakými produkty??
 
Přeji Vám krásný a pohodový den.
 
papa E.

Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze Orientální vůně - 100 ml - 1 ks - 795 Kč

AHOJ HOLKY,   moc vás vítám u dnešní recenze, kterou jsem se rozhodla sepsat na základě včerejšího, tak trochu potvrzujícího komplimentu, na...